2014/08/05

Provost gumki do włosów, o co tyle szumu ?



12 sztuk gumek za  7.99 zł , w promocji oczywiście taniej.
Rewolucja: bez złączek metalowych, w założeniu mają nie niszczyć włosów , a jak jest naprawdę ?




Taka drobnostka jak gumki do włosów zazwyczaj nie skłoniła by mnie do napisania recenzji jednak muszę ją napisać, będzie krótko bo i nie ma się nad czym zbytnio rozpisywać.
  Jestem tymi gumkami totalnie zawiedziona. Moim zdaniem wcale nie są lepsze od tych z metalowymi złączkami, niszczą włosy tak samo i  są nie wygodne w noszeniu.

  •  nie trwałe, jedna gumka posłuży na 2 , 3 razy bo szybko się rozciąga
  • mało elastyczne 
  • cienkie, "sznurkowate", szorstkie w dotyku, ze sztucznego tworzywa 
  • nie nadają się do wiązania gęstych włosów, strasznie ciągną skórę głowy 
  • przy zdejmowaniu wyszarpują włosy
  • powodują powstawanie kołtunów 
  • podczas noszenia tych gumek wypadało mi więcej włosów niż zwykle
  • wydaje się że trzymają mocno,  ale przy uprawianiu sportu potrafią  spadać 
  • jedyną zaletą jest chyba stosunek ceny do ilości sztuk w opakowaniu 

Tak więc ja nie polecam , za to na mojej liście zakupowej mam już  inne  gumki :
Invisibobble, może te sprawdzą się lepiej .




Jestem ciekawa czy ktoś miał gumki do włosów Provost i jakie są Wasze odczucia? może tylko ja mam takie negatywne?



19 komentarzy:

  1. o tych gumkach jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nieciekawie! dobrze, że ja mam krótkie włosy, to można obejść się bez gumki…

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tym spiralkach, ale o tych zupełnie nie, jak widać nic nie warte

    OdpowiedzUsuń
  4. Łe :/ Ja kupuję gumki bez metalowych złączeń ale takie baaardzo cienkie, niczym recepturki (mam niewiele włosów) w Pepco i się sprawdzają świetnie :) Myślę na tymi sprężynkowatymi cudakami ale chyba one nie dla mnie ze względu właśnie na brak gęstości włosów :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam je - za czasów kiedy wiązałam włosy (bo teraz przeważnie chodzę w rozpuszczonych) kupowałam tylko i wyłącznie te gumki do włosów - są na prawdę żywotne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj szkoda takiego rozczarowania, no ale co zrobić, tak też bywa niestety...

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam - oddałam mojemu chłopakowi do związywania jego cieniutkiego warkoczyka, bo do moich włosów absolutnie się nie nadawały. Mam identyczne odczucia! Kupiłam sobie dawno temu 12 gumek bez metalowych łączeń za jakieś 5zł w Pepco (chyba) i jestem zadowolona, po takim czasie dopiero jedna mi się popsuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię gumek, które ciągną włosy !

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam ale raczej się nie skuszę ;) zresztą rzadko chodzę w związanych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze widzę, szkoda, że nie sprawdzają się

    OdpowiedzUsuń
  11. Wbrew pozorom nie jest łatwo kupić dobre gumki do włosów, większość to totalne dziadostwo. Ja kupuje w lokalnym sklepie gumki bez nazwy za 2 złote - są w miarę dobre. Bez metalowych łączeń-be to są moim zdaniem najgorsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. też zamierzam wypróbować Invisibobble choć są droższe

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze są frotki takie delikatne do włosów ;D te wyglądają nieźle

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie przykładam dużej uwagi do gumek... ale mam kilka takich bez metalu (niekoniecznie tej formy) i na nie nie narzekam. Jednak moim ostatnim hitem są gumki, które wyglądają jak kabel od telefonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupuję gumki pojedyncze w sklepie 'wszystko od 4zł' i wtedy sobie sprawdzam czy jest dobra, czy się rozciąga itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy o nich nie słyszałam. Jestem zwolenniczką gumek z Rossmanna, nie pamiętam jakiej marki, bo jakiś niemiecki czy tym podobny napis mają. Zapakowane sa w przezroczystą tubkę, w trzech kolorach (ja zawsze kupuję białe, szare i czarne) i o dwóch grubościach (cieniutkie idealne do warkoczy czy koków i grubsze). Również nie mają metalowych złączek, i prędzej mi się pogubią niż rozerwą. Kupiłam już kilka opakowań, z czego rozerwały się może dwie czy trzy. Również się nie rozciągają, a kosztują ok. 5 zł :P
    Pozdrawiam!
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od lat korzystam, z gumek bez blaszek dostepnych w rossmanie. Nie wyrywają włosów nie mechacą

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.