2014/09/01

nie cierpię biedronki a kupiłam strój do fitness

Hej, dziś szybki post bo muszę wykorzystać piękną pogodę i zaraz wskakuje na rower. Nie ma co wrzesień rozpoczął się nieźle.
Jakiś czas temu uświadomiłam sobie, że potrzebuje ubrań do ćwiczeń,

nie mam zamiaru zapisywać się na siłownię, jak na razie, ale jednak nawet ćwicząc w domu czy jeżdżąc rowerem nieźle można się spocić i co tu dużo mówić , bawełna jest fatalna  w tej kwestii. Jakoś dałam radę latem, ale jesienią nie ma żartów, łatwo się przeziębić, a ja jeszcze muszę bardziej uważać z moim kręgosłupem. Zainwestowałam więc dziś w strój made in biedronka: legginsy i koszulkę, to udało się capnąć  o 11 , były jeszcze bluzy soft shell i polarkowe takie cienkie, ale nie było już mojego rozmiaru M. Może dorzucą jeszcze  w tygodniu, na pewno zajrzę.

Koszula z długim rękawem, włókno Topcool. M jest na mnie trochę za duża, ogólnie rękaw przydługi a mam 1,59 m więc pewnie nie brali pod uwagę niskich osób produkując w chinach te stroje. W sumie adidas też produkuje w chinach. Koszulka wymaga prania, trochę jest wygnieciona i zalatuje sztucznym zapachem.  Najbardziej ciekawi mnie czy faktycznie będzie dobrze odprowadzać wilgoć. Sam materiał jest przyjemny i nic nie "gryzie".  Będzie dobra na jesień, kiedy to w krótkim rękawie jest już za chłodno ćwiczyć.


Spodnie damskie sportowe, w kroju jak legginsy, z fajnymi przeszyciami.  Rozmiar M, nogawki trochę przydługie, da się zawinąć. Ogólnie guma w pasie jest chyba za mało elastyczna, za ciasna w stosunku do tego rozmiaru, ale S to dopiero były szczupłe. Mam nadzieję, że nie będą mnie gniotły. Jednak, gdybym wzięła L było by wygodniej, ale niestety nie uchowała się już L, trzeba było wcześnie rano jechać.
Spodnie są  od spodu przyjemne ocieplenie, będą jak znalazł na jesienne chłody.  Do ćwiczeń w domu na teraz  mogą być za ciepłe, ale  na rower jak najbardziej ok.
 A od zewnątrz materiał jest śliski, dzięki czemu nie będą się tak przyklejać włosy, kto ma psa lub kota w domu wie  o co chodzi.


Jeśli chodzi o jakość, to zarówno koszulka, jak i spodnie są dobrze wykonane. Nie ma odstających nitek, szwy wyglądają na moce. Reszta sprawdzi się w praniu.
 Powiem Wam, że po tych zakupach nabrałam ochoty na więcej, dotychczas nie przywiązywałam uwagi do stroju do ćwiczeń, teraz to się zmieni.


Kupujecie ubrania w biedronce ? Jak Wasze wrażenia?




20 komentarzy:

  1. Ja chyba jeszcze nigdy nie kupiłam ubrań w Biedronce, jedynie pantofle :D
    Takie stój i mi by się przydał na rower :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pantofle kupowałam ale mi się regularnie po miesiącu rozpadały i dałam sobie spokój

      Usuń
  2. spodenki bardzo fajne, chyba się przejdę do pobliskiej biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sweter z biedronki sprzed prawie 7 lat i jest jak nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również przyglądałam się temu strojowi :)

    Obserwuję .Bardzo bym prosiła o szczere poklikanie w linki, wiesz że to ważne, a ja z chęcią odwdzięczam się komentarzami i obserwację :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.htm

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam BIEDRONKĘ - co rusz zaskakuje mnie czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zastanawiam się nad butami do biegania z tej gazetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na buty nawet nie spojrzałam bo nie potrzebuje

      Usuń
  7. Zestaw wygląda a porządnie wykonany, oby w praktyce też się sprawdził! Ja dziś widziałam u siebie tylko buty sportowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja muszę wyskoczyc do Biedronki po niego a przy okazji po zdrapki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam dziś w Biedrze i kupiłam dokładnie to samo. Problem z legginsami ten sam - ta guma strasznie sztywna. Ale ogólnie pozytywnie, na jesień będą idealne. Do tego jeszcze kupiłam fioletową bluzę i aż mnie kusi, żeby kupić nowe buty do biegania w tym kolorze:D O dziwo w mojej Biedronce uchowało się wieeeele legginsów, bluzek i bluz. Byłam w szoku, bo zawsze są ostatnie sztuki i nie można wybrzydzać, a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty z Biedronki! ;) Ta firma potrafi zaskakiwać ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, najważniejsze, żeby Ci się wygodnie ćwiczyło

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Parę razy udało mi się kupić bubel.

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.