2014/09/05

nowości na dobry początek


Hej, dziś mam dla Was szybki post z nowościami. Ostatnio  dni   szybko lecą i nie było nawet  czasu na blogowanie. Nie mniej jednak tęskno mi za tym miejscem. Zobaczcie co obecnie testuje, niektóre kosmetyki są już sporo przetestowane, np. recenzja peelingu Argital pojawiła się już na blogu. Resztę kosmetyków na pewno też niebawem zrecenzuje.



Przesyłka z Fitomed:
Płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy
Kwas mlekowy 5 %


Zamówienie ze zdrowe-kosmetyki: Argital
Peeling do twarzy z zieloną glinką, (recenzja jeden post wcześniej).
Antytrądzikowy Krem z łopianem.


Mydło Alepia z glinką czerwoną.


Zakupy z drogerii miejscowej. 
Green Pharmacy SZampon pokrzywa,  Balsam przeciwłupieżowy,
Jedwab w płynie 


Uzdrowisko Rabka: Rabczańska Solanka Jodowo-Bromowa aerozol .


Współpraca z Annabelle Minerals : cienie mineralne .


Na wyprzedaży wakacyjnej: Benecos róż Trio Fall In Love .


Znacie te kosmetyki? podzielcie się opinia .



19 komentarzy:

  1. tyle samych dobroci :D

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne mineralne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że Fitomed ma kwasy w ofercie... Cóż, chyba przyspieszę trochę planowane zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same dobroci :) Fitomed uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie czytałam kolejną, pozytywną recenzję tego plynu oczarowego, muszę go mieć! Jedwab z GP mam, ale już mi sie kończy, jak dla mnie był ok :) Cieni Ci mega zazdroszczę, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości, miłego używania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tych NOWOŚCI ze strony ZDROWE KOSMETYKI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsamy z GP są bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn oczarowy z Fitomed jest naprawdę świetny! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na przesyłkę z Fitomed i mam tez ten szampon pokrzywowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przypomniałaś mi, że gdzieś w zapasach mam jeszcze mydło alepia z glinką czerwoną;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten płyn oczarowy z Fitomed, i jestem z niego maksymalnie zadowolona! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię mydła aleppo, fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ani jednego z przedstawionych produktów ;( ale wiele z nich z chęcią wypróbuję ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tego kwasu mlekowego

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności same! Na róż Benecos mam ochotę, ślicznie wygląda, muszę też wypróbować ten płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy :)
    Mydło Aleppo z czerwoną glinką uwielbiam, świetnie służy mojej mieszanej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.