2014/09/27

wrześniowe: kosmetyczne zakupy, przesyłki , wygrane i DM



Hej, dziś pozbierałam w końcu zdjęcia zakupowe z całego miesiąca  i  z ręką na sercu na październik daje sobie zakupowego bana na kosmetyki! 



Apteczne zakupy, Pharmaceris T
Płyn micelarny, któraś już z kolei butelka, straciłam rachubę 
 oraz Intensywnie matująca emulsja, która okazała się dla mnie totalną porażką i znalazła już nową właścicielkę. 


Wygrana w rozdaniu na e-urodowo.pl:
odżywka w spray-u Gliss Kur
Odżywcze serum do paznokci Biovax
Krem do rzęs L'biotica .


W aptece zielarskiej kupiłam Sylveco, Żel do ciała  Mięta pieprzowa -  kolejne opakowanie, więc na pewno napiszę jego recenzje, oraz
 Lekki Krem brzozowy, który zagościł już  na dobre w mojej jesiennej pielęgnacji twarzy.


Pielęgnacja prosto z niemieckiego DM , dzięki uprzejmości pewnej miłej osóbki mogę po-testować:
Szampon i odżywka Alverde  do włosów suchych  Aloes  i Hibiskus.

Alverde, Peeling do twarzy Morela i Nagietek,
 Alverde Żel pod prysznic Mięta-Bergamotka.

Balea,  Żel pod prysznic Limonka i Aloes.
Balea, Krem  nawilżający Soft Creme.


Wygrana w rozdaniu na madziakowo.blogspot.com, szczoteczki Paro , pierwsza już w użyciu, powiem Wam że lepsza niż Curaprox. Na pewno zrobię recenzję tych szczoteczek, bo są rewelacyjne.


Na Costasy.pl zamówiłam w końcu 2 produkty, które interesowały mnie od dawna czyli :
tusz do rzęs i bazę pod cienie.


Przesyłka ze sklepu cofamyczas.comP & R Retinol - na noc, krem przeciwzmarszczkowy z peptydami miedzi (czym prędzej powędruje do mojej siostry bo ja niestety, albo na szczęście, zmarszczek jeszcze nie mam)


To na tyle z moich zapasów kosmetycznych,  a w październiku chce się skupić bardziej na zakupach ciuchowych.




20 komentarzy:

  1. Fajne nowości,uwielbiam krem z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze z ta emulsja matującą było coś nie tak bo od razu zwróciłam na nią uwagę :( a wygranej z glis kurem zazdroszczę bo uwielbiam te odzywki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nowości :) Zastanawiam się nad zakupem kremu do rzęs z L'biotica. Czekam na Twoją opinię na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o szczoteczkach chętnie poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa kremów Sylveco :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten tusz do rzęs, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem strasznie ciekawa tego tuszu LL :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super nowości , gratuluję wygranej w e-urodowo.pl, gliskury po prostu uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej i sporych calkiem zakupow; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też w październiku mam zamiar się skupić na zakupach ciuchowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. same wspaniałości :) ja też mam zamiar bardziej skoncentrować się na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczoteczkę mam i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te rzeczy z DM, bardzo Ci zazdroszczę, też bym chciała :P Zainteresował mnie ten tusz do rzęs od Lily Lolo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo tego :) ciekawi mnie tusz Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będziesz miała co testować - ja również ostatnio byłam na małych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kusi mnie żel balea o zapachu limonki i aloesu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne produkty i gratuluję wygranej!
    Jestem ciekawa, czy u mnie krem z sylveko - brzozowy - też będzie się tak dobrze sprawdzał:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.