2014/10/03

denko wrześniowe i kilka przemyśleń na październik

Hej. Dziś dalszy ciąg uporania się z podsumowaniem września. Tym razem projekt denko, do którego postanowiłam wrócić 3 miesiące temu i jak widać nadal trzymam się postanowienia. 
Przy tej okazji kilka przemyśleń odnośnie zakupów kosmetycznych. 

Udało mi się wykończyć we wrześniu:


  •  Alterra Żel pod prysznic i szampon 2 w 1 Sensitive. Recenzja.  Polecam jako żel pod prysznic , do włosów mi nie służył. 
  • Green Pharmacy Szampon do włosów normalnych Pokrzywa. Nie kupię ponownie, nie służył mojej skórze, włosy były po nim za bardzo suche i poplątane. 
  • Olej Arganowy Manufaktura Apteczna. Recenzja.  Rewelacja, dawno nie miałam tak dobrego olejku. Polecam. 
  • Próbki kremów AnneMarie Borlind , krem na dzień i krem pod oczy. Nie kupie pełnowymiarowych  opakowań bo nawet próbki mi  nie służyły. Strasznie perfumowane kremy. 
  • Lipowy Płyn micelarny Sylveco (pierwsze foto butelka bez naklejki). Recenzja. Na chwilę obecną nie kupię następnego, a w przyszłości kto wie? Jednak podrażniał mi trochę powieki, co tym bardziej jest dla mnie dziwne, bo skład ma fajny. 


  •  Green Pharmacy Normalizujący żel do higieny intymnej Kora Dębu. Recenzja.  Kupie inną wersję. 
  • CosmoSPA Shea Butter nierafinowane. Recenzja.   Bardzo dobry produkt
  • CosmoSPA Savon Noir lawenda. Recenzja.  Niestety chyba mi się przeterminowało, bardzo wydajne, nie zdążyłam zużyć wszystkiego ale przybrało dziwną, wodnistą  konsystencję i wyrzucam. 
  • Fitomed Mój Krem nr 9 karotenowy cera tłusta i mieszana . Recenzja.  Kupiłabym ponownie ale  tylko w celu poprawy kolorytu i na letnie miesiące bo jest dość lekki. 
  • Eucerin próbka olejku pod prysznic (wygrana w rozdaniu e-urodowo.pl). Nie kupię, skóra mnie po nim swędziała. 
  • Absolute Organic Krem na dzień . Recenzja.  Kupiłabym ponownie

  • Lavera  Trend sensitiv Puder sypki transparentny. Recenzja.  Kupiłam następne opakowanie. 
  • Dermedic Sunbrella Krem Ochronny SPF 50 + skóra tłusta i mieszana. Recenzja. Nie kupię, ze względu na skład. 
  • Fitomed Krem pod oczy nr 10 przeciwzmarszczkowy. Recenzja.  Nie kupię, podrażnił mi oczy.
  • Uoga Uoga błyszczyk . Recenzja. Nie kupię. Opakowanie pękło, bardzo słaba zakrętka, lichy plastik. 

Na koniec moje przemyślenia, Jakiś czas temu pisałam o uzależnieniu kosmetycznym TUTAJ. Niestety od tego wpisu wcale nie zmądrzałam. Nadal kupuje za dużo i co gorsza kosmetyki mi nie potrzebne, bez jakiegoś konkretnego celu, bo jest okazja, bo coś wpada w oko. Teraz znów mam kilka ponadprogramowych kosmetyków, z których nie jestem zadowolona, ponieważ zupełnie nie przemyślałam ich zakupu. Dlatego przyłączam się do akcji Październik miesiącem bez zakupów kosmetycznych.  Zachęcam i Was do przyłączenia się, jeśli czujecie że już macie dosyć kosmetyków, a zakupy stają się udręką i przymusem.  Czasem warto zrobić sobie detoks. 


16 komentarzy:

  1. U mnie ten krem 10 z Fitomedu też się nie sprawdza i jakoś nie mogę go skończyć

    OdpowiedzUsuń
  2. denko spore :) powodzenia w postanowieniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy udręką? Nigdy w życiu :D Ale odwyk by mi się przypadał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. same zakupy są przyjemne, tylko jak trzeba się później męczyć z górą nie trafionych kosmetyków to nie jest już to fajne

      Usuń
  4. Musze wypróbować ten żel do intymnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję denka, przyłączam się do akcji i w październiku zobowiązuję się nic kupować żadnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie jak zawsze same superowe rzeczy :) Mimo, że nie każda jest dobra to i ja tak z chęcią bym sobie potestowała. Największą ochotę mam na masło shea no i krem z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ten szampon z GP też plątał włosy, a płyn do higieny intymnej uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super denko,miałam kilaka produktów i też mi pasowały np:olej arganowy i produkty od CosmoSPa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi są Ci Twoi zdenkowani ;) ! Pozdrawiam i gratuluję zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze mi ostatnio ten olej arganowy sie w torbie wylal ;( i dalej ubolewma haha

    OdpowiedzUsuń
  11. wytrwałości w postanowieniu:) może też powinnam się przyłączyć;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez dolaczylam do akcji pazdziernikowej:) ale narazie sie nie chwale bo nie mów hop;)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę mój ulubiony olej argamowy ;) bardzo się cieszę, że bierzesz udział w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.