2014/10/22

Jesień, złoto i khaki z kamaleonem Allepaznokcie

 Hej, lubicie jesienne klimaty na paznokciach? Taki  jesienny lakier (nie w szarości, nie w brązie)  w radosnym zielono-złotym kolorze  ma Allepaznokcie, z serii Flip Flop,  z efektem kameleon, nr 04.  Dziś właśnie prezentacja tego lakieru, który świetnie odwzorował pogodę październikową z tego roku, słoneczną, złotą i żywą w barwach .


Lakier sobie czekał na swoją kolej, aż w końcu się doczekał. Jeśli chodzi o kwestie techniczne, to dla uzyskania odpowiedniego nasycenia potrzeba 2 warstw.  Sama aplikacja nie była do końca przyjemna ze względu na zapach oraz dość płynną konsystencję, co zresztą widać na załączonych swatchach.
Poza tymi dwoma szczegółami nie mam mu nic więcej do zarzucenia. Trwałość standardowa, zależy od stanu płytki paznokcia i wynosi od 2 do nawet 5 dni. Lakier nie barwi płytki oraz daje łatwo się zmyć.


Uprzedzając nasuwające się pytania: do zdjęć swoich paznokci użyczyła mi koleżanka. Jakoś ostatnio u mnie tylko hybryda gości, więc lakiery poszły w odstawkę.

Jeśli Wam się spodobał ten kolor to lakiery z serii kameleon do nabycia są tutaj:  allepaznokcie.pl/kategoria/88/flip-flop

AllePaznokcie.pl

16 komentarzy:

  1. Oooo piękny! Wyszukuję takich kameleonów, a ten jest w moim ulubionym złoto-żółtym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się nie 'czuję' w takich barwach, ale prezentuje się całkiem ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie takie kolory, wolę raczej bardziej klasyczne odcienie, ale...na paznokciach wygląda całkiem OK.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor świetny, bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ładny ten kolorek :-) złociutki!

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie takie lakiery nie szczególnie przemawiaja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest ciekawy, ale raczej nie dałabym mu się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koleżanka mam fotogeniczne paznokcie, podoba mi się ten lakier. byłam dziś u Pani dermatolog, która na wypadające włosy i tragiczne paznokcie poleciła mi AMOCON FORTE w saszetkach, muszę więcej o nich poczytać , jeszcze nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam, to jakiś suplement, tak ? ale może to przez zgubione kg włosy wypadają, wiem że się zdrowo odżywiasz ale dla organizmu zawsze to może być szokiem utrata wagi

      Usuń
  10. cudnie to wygląda, przydałby mi się taki w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.