2014/10/12

Aktualna Pielęgnacja włosów



Jest to ostatni wpis o tych kosmetykach, gdyż wszystkie akurat wykańczam i raczej do nich na razie nie wrócę.  Pozwolę więc sobie na małe podsumowanie tej  pielęgnacji.
Moje włosy i skóra przyzwyczają się do kosmetyków. Wyjątkiem chyba są oleje,  produkty naturalne mają na mnie większy wpływ?





Dlatego  zdecydowanie stawiam na pielęgnację olejami.  Ostatnio stosuje: oliwę i olej kokosowy virgin , miałam też krótki  romans z olejem lnianym.
Staram się je nakładam przed każdym myciem włosów:
 - bo stosuje mocny szampon,
-  moje włosy są  lepiej zabezpieczone,
-  po umyciu mam nawilżone, ujarzmione kosmyki
- oleje nawilżają, koją moja skórę głowy
- zmniejszają swędzenie i wypadanie
- podkreślają skręt, zapobiegają puszeniu
Same zalety - więc jak tu nie stosować olejów ?

Może i dlatego mało która odżywka jest w stanie dogodzić moim włosom?
Odżywka Biały Jeleń  z chlorofilem i proteinami keratyny - miała być recenzowana, ale doszłam do wniosku, że jest za słaba (czytaj nie chce mi się o niej pisać oddzielnej recenzji). Nie znaczy, że jest ona złym produktem. Jestem nawet z niej zadowolona, ale szału nie robi. Stosowana samodzielnie nie jest w stanie za wiele wskórać z moimi suchymi włosami. Dodatkową suchość potęgują szampony przeciwłupieżowe.  Nie mogę ich na razie odstawić, bo moja skóra głowy potrzebuje działania przeciwłupieżowego. Jednak chciałabym kupić jakiś nie drogeryjny szampon na łupież, może coś z linii ekologicznych?

Wracając jeszcze do bialego jelenia to zawiera on proteiny, z którymi chyba nie do końca się lubimy. Dlatego stosując samodzielnie tą odżywkę mogłam nabawić się puszących kosmyków.  Jest to lekki produkt, nie wzmaga przetłuszczania skóry.
Jeśli macie ochotę rzucić okiem na opis oraz skład odżywki, poniżej.

Skład jest krótki, co jest zaletą. Czy odżywka nie podrażnia? Raczej  nie spowodowała u mnie nagłego swędzenia, ale i nie łagodzi  skóry jakoś wybitnie. W każdym razie ja na skórę jej nie daje, a jak coś przypadkiem się dostanie to nie ma tragedii.

Odżywkę wykorzystuje na 3 sposoby:
- pierwszy, to mieszam ją z oliwą: 1 łyżka oliwy na 2-3 łyżki odżywki,  aplikuje nawet na 3 godziny przed myciem włosów, potem już nie tarmoszę tak włosów tym szamponem, bo sama odżywka ułatwia pozbycie się oleju z włosów, przy tym  włosy zachowują skręt i nawilżenie,
- drugi , nakładam podobną mieszankę, ale po umyciu włosów szamponem i utrzymuje ją z 15 minut , wszystko schodzi bez oporu , nie ma efektu strąków czy przetłuszczonych włosów,
- trzeci , odżywka super ułatwia domywanie wcześniej położonych  olejów, samodzielnie, bez konieczności męczenia włosów mocnym szamponem z sls.

W sumie to wyszła mi prawie- recenzja tej odżywki. Dobrze, może komuś się przydadzą te informacje. Tak można postąpić z innymi zbyt lekkimi odżywkami, lub które wydają się  Wam za słabe w działaniu, lub co gorsza puszą Wam  kosmyki.


Recenzja szamponu Natur Vital, tutaj .
Szampon Radical Med, tutaj.


Na koniec moje włosy



10 komentarzy:

  1. Ostatnio chciałam ją kupić, ale ostatecznie odłożyłam ją na półkę :)
    Bardzo ładne kręciołki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy wyglądają bardzo ładnie, są błyszczące i wyglądają na zdrowe. Ja też zapuszczam włosy i już nie maluję, nie mogę się doczekać kiedy będą mega długie :-) Pozdrawiam
    W wolnej chwili zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja słyszałam, że nakładanie oleju przed myciem mocnym szamponem nie ma sensu, ale jak widać ta teoria się nie sprawdza u Ciebie:) Masz świetne loki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że to błędna teoria, choć chciałabym wprowadzić lżejsze szampony do mojej pielęgnacji bo powolutku mam przesyt mycia z sls

      Usuń
  4. bardzo ładny masz swój naturalny kolor!
    u mnie też oleje działają cuda, więc staram się używac ich regularnie
    W sierpniu i wrzesniu miałam małą przerwę, ze względu na szaloną ilość godzin pracy i bardzo szybko zauważyłam brak olejowania. Na szczęście znów są na porządku dziennym i moje włosy wracają do normy

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam , że biały jeleń będzie tutaj produktem WOW

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci się ładnie kręcą włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. żadnego z tych kosmetyków nie używałąm, masz piękne włosy, a blog bardzo fajny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.