2014/10/21

Obecnie testujemy? zapowiedź recenzji

Hej. dziś post z serii zapowiedzi.  Ostatnio nazbierało  mi się zaległości i dlatego, aby się zmobilizować, pokaże czego można spodziewać się na blogu w najbliższym czasie:

Z racji jesiennych smutków, umilacze kąpielowi (nie tylko prysznic) obowiązkowo, wszystkie ożywczo -  pachnące.  Przygotowuje recenzję 3 żeli pod prysznic: Alverde, Sylveco(bez zdjęcia) i Balea 




Miesiąc testowania toniku kwasowego 5 % z Fitomed zobowiązuje, aby napisać co nieco więcej.


Ten Krem to dla mnie nadal zagadka, ale nie długo napiszę o nim: Argital Krem z łopianem.


Naturalne dobroci  z CosmoSPA : mydełko błotno-solne i olej arganowy , niebawem .


W tytule "testujemy"-  chętnie podzieliłam się z siostrą kremami. Dzięki urodaizdrowie.pl  seria Eveline Odnowa komórkowa 40 + Roślinne komórki macierzyste.

Sister testuje także  inny krem z linii przeciwzmarszczkowych Protect&Restore: cofamyczas.com


A moja dobra przyjaciółka chętnie przygarnęła Pure Collagen, jaki otrzymałam także dzięki urodaizdrowie.pl. Z pewnością jej bardziej się przyda.


Ze zdrowych rzeczy dojedzenia skusiłam się na Ostropest Plamisty mielony w sklepie ze zdrową żywnością. W zamian oleju z ostropestu. 


Oprócz tego także: Balea Soft Creme, Biovax Odżywcze serum do paznokci, L'biotica Krem do rzęs. Szczoteczki Paro,  ekologiczne pasty bez fluoru, Lekki Krem brzozowy Sylveco...

Zaglądajcie na bloga, na pewno będzie ciekawie. Co Was zainteresowało najbardziej?



10 komentarzy:

  1. no będzie się działo! mnie najbardziej interesuje to mydełko i 5% kwas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że sporo recenzji się szykuje w najbliższym czasie! ja też mam kilka do napisania :)
    oczywiście, chętnie zajrzę i poczytam o wszystkim, co wyżej!
    co do ostroplestu, ja bardzo lubię niezmielony, dodaję go do domowo robionego musli i super się komponuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chętnie poczytam o tym ostropleście - biorę się za zdrowy tryb życia i wszelkie nowinki (dla mnie) mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ukrywam, że najbardziej czekam na recenzję kwasu mlekowego

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremu argital jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poczytam!

    Miałam żel Alverde (inna wersja zapachowa) i pisałam o niej niedawno. Tonik kwasowy też mnie bardzo ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się sporo ciekawych recenzji!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.