2014/10/06

wrzesień w zdjęciach


Dawno nie zamieszczałam zdjęć z życia codziennego. Myślę, że wiele osób już ma mnie na instagramie,  dziś przypomnę się z miksem foto. Tak  - minął  wrzesień, był bardzo udany, ciepły, z małymi wyjątkami. To już minęło i nie wróci, ale za to zdjęcia są.





Widoki wrześniowe: od kiedy robię zdjęcia telefonem doceniam to co mam, cudne widoki.
Zauważam zmianę pór roku, przyrodę dającą nam takie cuda.  Urozmaicenie krajobrazu, jak widać u mnie wcale nie jest nudno. 
1.  Pola wrześniowe. 
2 i  3 . kwiaty w ogrodzie też jesienne .
4. W sadzie jabłonki uginają się od owoców. 


Dieta, co nowego ostatnio wpadło: 1.Rossmanowe smakołyki. 2. Kokosowe Muffiny z jabłkami, wersja bezglutenu.
3. Frytki z selera, po raz pierwszy . 4. Drugi tydzień  testuje Kolagen z ryb, dzięki portalowi Urodaizdrowie.pl.


Jesienne zakupy i poszukiwania:
1  i 2 przymiarki w C&A , nic mi się nie podoba, kurtkę kupię jak mnie  już mróz przyciśnie, bo na razie nic nie znalazłam. 
3. Sportowe stroje z biedronka, niestety tylko koszulkę zachowałam, spodnie mnie gniotły w pasie i zwróciłam. 
4. Za to skorzystała z 30 % promocji na wszystko w F&F , razem z moimi kuponami zakup był naprawdę opłacalny, kupiłam 2 koszulki do ćwiczeń i polar.


Zwierzaki kocham najbardziej.
1. Chomik dostał w końcu nowe kółko do nocnych treningów, w miarę ciche więc wszyscy odetchnęli z uglą.
2. Na spacerze w polu dyniowym, szukamy odpowiedniej dyni z psiną.
3. Niezły duet tworzą razem, czyli kot i pies.
4. Moja psina już sie wygrzewa pod kocykiem, poczuła jesienne chłody. 



9 komentarzy:

  1. kokosowe muffiny<3 to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie szczupłe nóżki ;-) Chudniesz w oczach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki krój kurtki że tylko nóżki widać i w dodatku chudo wyglądają

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo dobre, lepsze niż z ziemniaków, tylko trzeba je na ciepło jeść bo jak wystygną już mi nie smakują

      Usuń
  4. Kokosowe muffinki brzmią bardzo ciekawie, a psinka jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia zwierzaków jak zawsze urzekają mnie najbardziej :) słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, mam ochotę na frytki ale znów zaczęłam się odchudzać, słodkie psiaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. też by mi się przydała jakaś parka albo kurtka taka pół sportowa na jesień/zimę.
    Frytki z selera wyglądają bardzo apetycznie! No i swojskie klimaty zawsze na plus!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.