2014/11/24

drogi Mikołaju

Przez blogi (i nie tylko) przechodzi fala  marzeń do spełnienia. Wszyscy piszą listy do Św. Mikołaja.  Koniec roku , święta to  okazja na spełnienie niektórych marzeń . I ja się dziś przyłączam z moją listą, może nie wszystko muszę mieć od razu,  nie powiem cieszyła bym się bardzo, gdyby święty mnie obdarował tak hojnie.

List do mikolaja




Na pierwszym miejscu buty, 2 pary , nie wiem czy chce obydwie?
 Jedna by mi starczyła, ale za to porządna. 


Ostatnio marzy mi się też taki płaszczyk futerko :
Sklep internetowy C&A | Kurtka, kolor:  beżowy | Dobra jakość w niskiej cenie


Czapka , bo czapek nigdy za wiele. Nie pogardziłabym też szalikiem. 



Nowa Mata do ćwiczeń,  ta kupiona w Rossmannie rok temu i już ledwo żyje. 




Allegro


Z kosmetycznych marzeń.  Po ostatnich zakupach jestem zachwycona marką Martina Gebhardt, dlatego chętnie bym widziała u siebie  jeszcze inne produkty:

Peeling do twarzy .


kosmetyki naturalne Green Line

Krem z szałwią do cery tłustej.

kosmetyki naturalne Green Line




A Wy macie już swoje listy do Mikołaja ?






11 komentarzy:

  1. miałam pisac w tamtym roku, teraz też się za to biorę i nie mogę, może w końcu mi się uda.
    Spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie wczoraj pojawiła się wishlista ;)
    Płaszcze futerka są super !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna czapka, szukam podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę wiele ciekawych pomysłów na prezenty. Mi też by się przydała nowa mata, moja też ledwo żyje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka super, ja już napisałam list do Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To futerko jest cudne. Ja nową matę kupiłam ostatnio w biedronce, póki co spisuje się ok, zobaczymy na jak długo wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy były w biedronce maty? Przegapiłam jak zwykle.

      Usuń
  7. ooo fane rzeczy :D ja sowjej wishlisty nie robie bo za dluga by byla xD

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.