2014/11/01

foto mix

Kolejny miesiąc za nami. Październik  w tym roku był wyjątkowy: ciepły, słoneczny.  A dziś już listopad, w związku z tym  mam dla Was krótkie podsumowanie wprost z obiektywu telefonu. 

Chomiki dobrze się miewają - 


- tak,  mam 2 chomiki, każdy osobno w swojej klatce a na zdjęciach jest zawsze 1 , to była tajemnica dziś się wszystko wydało! Dlaczego nie mam obu chomików na jednym zdjęciu? proste , jest samiec i samica, raczej za sobą nie przepadają, rozdzielone były za młodu z powodu częstych walk jakie toczyły. Jasna sprawa, rozmnażać też ich nie miałam zamiaru . 
Chomik wydawać się może takim banalnym stworzeniem, ale uwierzcie, one naprawdę mają swoje zwyczaje, humory  a samiczka potrafi być złośliwa (jak każda kobieta)


Wraz z nadejściem jesieni moja psina lubi się chować w moim łóżku,  a to jej łóżkowe pozy:
Oczywiście śpimy sobie razem, nie wiem  czy to dobrze czy źle, nie obchodzi mnie to. 
Właściwie to do wszystkiego trzeba mieć luźne podejście. Nie znaczy to że psa można totalnie rozpuścić.



Kobierce z  liści.  Nie wątpliwy urok złotej jesieni.
  Październik w klapkach, a to dopiero !
szkoda, że lakieru nie było na paznokciach, trochę dziwnie się z tym czułam, ale jak już pomalowałam to znów zrobiło się zimno .


Jedzonko, niby pizza na szybko oraz jabłuszka z sadu, złote renety ?  nie zapomniany smak. 

Niebo podczas przejażdżki, lubię robić zdjęcia ciekawych chmurek.
Zakup jesienny: Adidas duramo.  Coś na pluchę jesienną, która dopiero przed nami.


Po więcej zapraszam na mojego Instagrama - klik.




13 komentarzy:

  1. Widać, że chomiki mają się dobrze, bo na wychudzone nie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój piesek też odczuwa już chłody, przeważnie grzeje się przy grzejniku lub w swoim łóżeczku.
    fAJNY MIX.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie pozwalasz mu siedzieć w swoim łóżku ?

      Usuń
  3. ADIDASY bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że zwierzęce 'dzieci' szaleją :D u mnie podobnie - Oko śpi zakopany w kocach, to chyba znak, że nadchodzi zima…
    zazdroszczę jabłuszek z sadu, a pizza wygląda baaardzo apetycznie!
    odnośnie pogody - u nas też było bardzo ciepło do niedawna, a teraz nastala istna Syberia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś te zwierzaki mają z tym zakopywaniem się, jakieś pierwotne odruchy

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.