2014/11/08

Kosmetyczni Ulubieńcy października

8 listopad  a ja wstawiam dopiero ulubieńców października. Znowu mi parę dni uciekło nie wiadomo gdzie . Wyjątkowo to zaskakujący ulubieńcy, kosmetyki, które na początku wcale mi się nie spodobały lub po prostu były poprawne, z biegiem czasu pokochałam ich działanie:




  1. Acne Derm, Krem na trądzik i na przebarwienia. Należy mu się chyba osobna recenzja, bowiem kupiłam już 3 opakowanie i nadal obserwuje znakomite efekty.  Kremu nie stosuje stale bo jednak trochę uwrażliwia skórę, ale nakładam go co parę dni, lub w przypadku przed-okresowego pogorszenia stanu cery, kilka dni z rzędu. Później zapominam o trądziku na jakiś czas. 
  2. Balea Soft Creme. Nie pozorny krem wielofunkcyjny do twarzy i ciała. Stosuje tylko w tej drugiej opcji, gdyż do twarzy bym się nie odważyła. Krem znajduje się w słoiczku  i to w zasadzie  jest jego wada, gdyż jest dość rzadkiej konsystencji. Jednak jestem bardzo zadowolona z nawilżenia. To jedyny balsam do ciała jaki obecnie posiadam. Charakteryzuje się on przyjemnym zapachem, szybkim wchłanianiem i pozostawia milutką, ale nie tłustą ochronną powłoczkę na skórze.  Jego cena była bardzo niska, jednak działanie nie odbiega od innych droższych balsamów. 
  3. Rabczańska Solanka Jodowo-Bromowa w aerozolu. Pisałam o niej Tutaj.  W tamtej recenzji doceniałam głównie jej właściwości pro zdrowotne: na chore gardło, zatoki i podrażnienia strun głosowych. Doszła jeszcze jedna zaleta. Solanka sprawdza się znakomicie jako wcierka łagodząca swędzenie skóry głowy.  Myślę, że z powodzeniem można ją stosować na skórę, choć producent posiada w swoim asortymencie produkt przeznaczony do tego celu, nie widzę przeszkód by tak zastosować ten aerozol. 
  4. Argital Scrub, Peeling z zieloną  glinką . Świetny produkt wielofunkcyjny, stanowi połączenie delikatnego peelingu i maseczki z glinką. Moja opinia Tutaj.   
  5. Fitomed, Płyn oczarowy . Totalne zaskoczenie miesiąca, choć moja opinia  nie była zbyt przychylna, coś się zmieniło i  pokochałam ten płyn. Stosuje go obecnie do porannego odświeżenia. Nie myje już buzi wodą i być może to zaważyło na tym, że ten płyn działa o wiele lepiej niż na początku. 


Coś Was zainteresowało? Znacie moich ulubieńców ?



25 komentarzy:

  1. Mam dwa napoczęte opakowania Acne Derm. Muszę w końcu coś zrobić z tą maścią, nie lubię gdy coś się u mnie marnuje lub zalega.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy po AD na poczatku miałaś wysyp? U mnie jest straszny, chociaż szybko się goi

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten acne derm ale nie mogę się do niego przekonać i za krótko go stosowałam.. Czy na początku jest z nim tak, że jest pogorszenie a potem polepszenie stanu cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nastapilo strasznie duże pogorszenie, jednak wszystko szybciej się goi.

      Usuń
    2. Nie miałam nigdy po nim pogorszenia stanu cery żadnego wysypu .

      Usuń
  4. Podzielam sympatię do Acne :) A na mgiełkę Fitomedu mam ochotę od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, ale chętnie poznałabym bliżej ten peeling z zieloną glinką

    OdpowiedzUsuń
  6. Acne Derm kocham, stosuję od kilku lat z przerwami :) o reszcie kosmetyków nie słyszałam wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie miałam z tych co rpzedstawiłaś ale zainteresował mnie ten ArgitalCrub ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przeczytam więcej o Acne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poza AD nie znam żadnego z Twoich ulubieńców. Ad niestety też jakieś miałam wadliwe opakowanie, ponieważ urwał mi się dozownik i popekała cała tubka i krem wysechł na kamień, zanim zdązyłam dojść do połowy…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też pękają gdy się mocno zakręca ale nic nie wysycha bo szybko je zużywam

      Usuń
  10. Płyn oczarowy Fitomed to mój ulubieniec od ponad roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego produktu,ale peeling mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresował mnie krem marki Balea. Będąc w Niemczech bardzo polubiłam te kosmetyki, z tym że kupiłam tylko rzeczy do włosów. Dlaczego nie odważyłabyś się użyć go do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera jest bardzo wymagająca i obawiała bym się wysypu .

      Usuń
  13. żadnego z nich niestety nie znam..

    OdpowiedzUsuń
  14. Tą solankę jodowo-bromową musze chyba zakupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Acne derm mnie bardzo zainteresował, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  16. acne derm u mnie nie robil za dużo, teraz mam cos mocniejszego;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Acne Derm u mnie okazał się zwykłym bublem - nie zrobił nic, a nawet pogorszył sprawę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Scrub argital to ciekawa pozycja.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.