2014/11/28

Zakupy kosmetyczne październik listopad

Październik był dla mnie miesiącem  restartu kosmetycznego.  Przyjrzałam się bliżej moim wyborom w sklepie a także czego naprawdę mi potrzeba. Dzięki temu listopadowe zakupy poczynione w pełni świadomie, z  nowości  jestem więc (prawie) zadowolona.  A oto co mi przybyło:





 Z Martina Gebhardt skusiła mnie seria szałwiowa do cery tłustej: Mleczko oczyszczające  oraz Emulsja nawilżająca. Bardzo ciekawe ziołowe kosmetyki, z zupełnie innym składem niż większość dotychczas przeze mnie stosowanych.


Moje Szampony bez sls, na pierwszy rzut poszły: Logona piwno-miodowy  i Eubiona przeciwłupieżowy. Testuje już około miesiąc, więc w zasadzie mogłabym napisać opinie. Ogólnie to polecam. A więcej napiszę wkrótce.


Apteczne zakupy to już tradycyjnie:  Po raz kolejny kupiłam Acne Derm i olej rycynowy Apteczka Babuni. O olejku rycynowym pisałam już w kontekście OCM oraz nawilżania skory głowy olejami. Acne derm zasługuje na osobny wpis.


W aptece  udało mi się dorwać zestaw Sylveco za 27 zł : Kremowy Żel do ciała oraz Krem Brzozowy.  O żelu pisałam nie dawno, parę postów wstecz. Krem opisywałam rok temu, przydałaby się nowa recenzja, ponieważ krem stosuje nieco inaczej niż wtedy.


Z myślą o zimie: Oillan balance,  Multi-Lipidowy Krem do twarzy , a także próbeczki . Fajny, leciutki kremik na zimę, napiszę więcej wkrótce, bo szykuje post o moich kosmetykach na zimę.


Kolorówka: Pierwszy  całkowicie naturalny lakier do paznokci Logona ( kolor nr 04 - pokazywałam go już na instagram). Przeszedł  pierwsze testy, spodziewałam się więcej, ale z uwagi na całkowicie naturalny skład nie jest źle. Jeśli ktoś przymierza się do zakupu, to z góry polecam kupić lakier nawierzchniowy top i zmywacz, bo jednak to jest coś zupełnie innego niż zwykły lakier i ze zwykłym topem nie przejdzie.
 2 konturówki  do ust Catrice, z których w ogóle nie jestem zadowolona, ale napiszę o tym więcej przy okazji posta z bublami jaki szykuje.


BingoSpa  już przetestowane: Olej sezamowy (tutaj) a także Arganowa Kuracja do włosów (tutaj).


Moja przesyłka: Jelid mam i ja ! Jeszcze nie testowane, bo nadal regeneruje paznokcie po zdjęciu hybrydy.
Pomaga mi w tym Oliwka La Femme (wygrana wraz z kremem na portalu urodaizdrowie.pl).


Nowe testowanie z  Fitomed: Tonik nawilżający ziołowy , do cery suchej i wrażliwej.
Mój Krem nr 2 , do cery naczynkowej .  Tonik już używam, krem poczeka na większe mrozy. Nie otwieram słoiczka, bo  krem ważny tylko 3 miesiące od otwarcia. Po składzie widzę że to będzie strzał w 10.


Ostatnio coraz rzadziej myję twarz wodą z kranu, więc wszelkie płyny do demakijażu pożądane:
So Bio Różana Woda do demakijażu. Na razie jestem zadowolona z tej wody, zapach ma nieziemski:  różany ogród  zamknięto w tej butelce.


To na tyle z nowości, następny post chyba będzie z denkiem ponieważ ostatnio sporo zużyłam. 

Znacie te nowości? Coś Was zaciekawiło ?

28 komentarzy:

  1. Wow! Ale fajne te nowości! Naturalne produkty Sylveco i Eubiona bardzo mnie ciekawią :)
    Miłego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie szampon piwno-miodowy. Zdradzisz, gdzie go kupiłaś? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nabytki :)
    Oby spisywały się tak dobrze jak się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Acne derm swego czasu bardzo mi pomógł. :) Używam tego olejku rycynowego, chociaż brakuje mi systematyczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem sporo, ja w tym miesiącu ograniczyłam się do minimum i praktycznie nic nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twoich nowości znam jedynie olej rycynowy ;) Uwielbiam stosować jako odżywkę do paznokci, brwi i rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawił mnie szampon piwno-miodowy

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne nowości, też dostałam paczkę z Oillan. co do szamponu sulphur to chyba miałaś rację, kończę drugie opakowanie i działanie jest słabsze niż na początku. jednak nadal uważam, że siarka wyjątkowo dobrze na mnie działa.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za linki do postów o paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tylko zmywacz w chusteczkach, ale u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  11. lubiłam acne derm fajne nowości ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości. Większości nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowności, świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawie żadnego z tych kosmetyków nie znam. Tym bardziej czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na obszerniejszą reckę logony, bardzo mnie zaciekawiła.
    a kremik brzozowy od sylveco uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubiłam ten tonik Z Fitomedu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten krem brzozowy z Sylveco i świetnie nawilża, ale widzę, że zapycha mnie na nosku i w okolicach :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie jest krem na codzienne stosowanie.

      Usuń
  18. oooo fajne zakupy :DDD czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem bardzo ciekawa tej oliwki La Femme :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.