2014/12/12

6 ulubionych lakierów na Święta

Hej, dziś przychodzę z propozycją manicure na święta. Jeśli jeszcze nie macie w swoich zbiorach takich kolorów, myślę, że warto przyjrzeć się im z bliska. Kolorki w sam raz na Boże Narodzenie, będą idealnym dopełnieniem świątecznego look. 



  1. Miedziano-złoty lakier Venita Glamour  nr G15  aż się prosi o bogatą błyszczącą kreacje, ale będzie także idealnym dopełnienie klasycznej małej czarnej. 
  2. Sreberko Orly   Shine w towarzystwie czerwonych kokardek malowanych Golden Rose z cienkim pędzelkiem to mistrzostwo manicure na święta. Wbrew pozorom wcale nie jest trudny w wykonaniu a będziemy mieć pewność, że nasze dłonie przyciągną uwagę wszystkich gości.
  3. Śnieżno biały Orly Champagne,  o lekko zmrożonym efekcie to ratunek na Boże Narodzenie bez śniegu. Miejmy nadzieję, że w tym roku czekają nas białe święta, choć prognozy nie są optymistyczne. 
  4. Klasyczna elegancja w kolorze wina - Orly Smolder z dodatkiem srebrnych holo z Essence. 
  5. Zielony Orly Here Comes Trouble, nieodłącznie kojarzy mi się z choinką. 
  6. Błysk purpury Orly Bubbly Bombshell to  miła odmiana od klasycznej czerwieni.

A Wy jaki lakier wybierzecie na Święta?



13 komentarzy:

  1. wszystkie piekne ale ten bialy z orly mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. winny orly jest zachwycający! ja na święta wybiorę manhattan bday colors#14 czyli piękna iskrząca czerwień ze złotymi drobinami

    OdpowiedzUsuń
  3. ten snieznobialy za ile i gdzie mozna nabyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://orlybeauty.pl/lakiery-holiday-soriee-48733-champagne-p-675.html?osCsid=r8nean7433u7lhua5ei4m4qvj0
      chyba 18 zł

      Usuń
  4. Biały jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordowy cudowny, a kokardki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, przepiękne paznokcie, zdjęłam swoje hybrydy bo chciałam inny kolor i miałam z nimi spory problem, zmywacz i folia aluminiowa nie mogły się z nimi uporać. musiałam je spiłować :/

    OdpowiedzUsuń
  7. z tych moim faworytem jest czwóreczka :) właśnie coś podobnego myślę mieć na swoich paznokciach na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Venita Glamour nr G15 jest cudowny<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Orly Champagne jest cudowny. Uwielbiam takie schludne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.