2014/12/02

denko, wyrzutki i próbki listopadowe

 Aby dobrze zamknąć miniony już i  szary  listopad, wypada podzielić się zużyciami miesiąca. Tradycyjnie już, jak co miesiąc zapraszam na mój projekt denko.



Zapraszam na krótkie, acz treściwe podsumowanie tego, co udało mi się zużyć, a także na wyrzutki z kolorówki  oraz  próbki, których w tym miesiącu było sporo: 



Najpierw lecimy z pełnowymiarowym zużyciem:


1. Pharmaceris Anytbakteryjny płyn micelarny. Recenzja.  Na chwilę obecną nie planuje ponownego zakupu.
2. Fitomed Płyn oczarowy. Recenzja.  Ulubieniec października.
3. Alverde Peeling z Morelą i Nagietkiem. Recenzja.  Zużyłam bez przekonania, raczej nie kupię.
4. Argital Krem z łopianem.  Recenzja.  Odżywia, nawilża, na trądzik nie działa.



5. Skarb Matki Krem nawilżający. Recenzja. Raczej nie dla mnie.
6. Celia Aloesowy zmywacz do paznokci. Straszny zapach, nie do przeżycia.
7. Alverde Żel pod prysznic Mięta Bergamotka. Raczej nie kupię ponownie. Zapach ok ale podrażnia.
8. Alverde odżywka do włosów Aloes Hibiskus.  Recenzja.  Moim włosom nie odpowiada.

Osiem pełnowymiarowych produktów, nie jest źle?


Wyrzutki, porządki w kolorówce :

Zbliża się koniec roku, więc pora się pozbyć produktów do makijażu, których już nie używam bądź zużyłam.  Choć ja porządki w kosmetykach robię nie tylko pod koniec roku,  ale i w trakcie.
 Staram się na bieżąco usuwać kosmetyki, które mi już się w niczym nie przysłużą.
 W przypadku kolorówki selekcja ta jest wyjątkowo ostra, ponieważ gdy coś mnie podrażni (kredka i cień Hypoallergenic), zapcha (korektor Flos Lek  anti acne i Vipera),  wysuszy (pomadka Bell Royal) to nie mam litości. Tak samo nie mam zamiaru chomikować zgęstniałych lakierów (Golden Rose, Essence).
Mascara AnneMarie Borlind  (klik) była moim ulubieńcem i szkoda, że już się skończyła.  Służyła mi przez pół roku, biorąc pod uwagę cenę oraz że był to jedyny tusz w mojej kosmetyczce przez całe pół roku uważam, że zasługuję na piąteczkę. Zastąpił ją tusz Lily Lolo.
2 bazy pod cienie: Joko zużyta do połowy, reszta zaschła. P2 w ogóle nie spełnia swojej roli.

10 sztuk leci do kosza.


Zużyte próbki:
Z pokazanych tu 8  próbek zaciekawiły mnie na tyle, aby kupić pełnowymiarowe:
 Eubiona odżywka do włosów.  Rodzaju odżywki już  nie pamiętam, bo saszetkę  wyrzuciłam, ale wiem, że tam było dużo olejów m.in. z pestek winogron.
Melissa Krem Matrina Gebhardt . Mega odżywczy krem do cery wrażliwej, wymagającej ukojenia.
Reszta wypada przeciętnie, albo po prostu nie jest do mojego typu skóry: Oillan, Sante, Organix Cosmetix, AnneMarie Borlind.


Podsumowując: 
W tym miesiącu zużyłam do końca 8 pełnowymiarowych produktów z pielęgnacji. Pozbyłam się też 10 sztuk z kolorówki  i  8 saszetek z próbkami.


15 komentarzy:

  1. ojj mi by sie przydalo zribic taki porzadek w kolorowcee

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie krem z łopianem,pierwszy raz o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaraz też biorę się za denko - fotki już zrobiłam, parę wyrzutków też wyselekcjonowałam. Myślę, że pod koniec roku rozliczę się jeszcze solidnie z kolorówką i część poleci w świat, a zostawie sobie jedynie to, czego używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. Mnie kosmetyki Alverde też trochę rozczarowały

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn oczarowy muszę w końcu kupić. Gratuluję zużyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę u siebie zrobić porządek bo mam troche zachomikowanych zgęstniałych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn oczarowy z Fitomedu również bardzo lubię :) Ja też muszę zrobić w końcu porządki w kolorówce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne denko :) i gratulacje za rozprawienie się z kolorówką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. płyn oczarowy znam i lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Spor denko, ja w kolorówce mam względny porządek,ale tonę w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie płyn oczarowy .

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci poszło! Też by się przydały porządki w mojej kolorówce.

    OdpowiedzUsuń
  13. pokaźne denko! ja muszę zrobić porządki w kosmetykach... :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.