2014/12/19

Logona szampon piwno-miodowy

Mój pierwszy Szampon Logony i od razu sukces! Te  Szampony naturalne chodziły za mną od dawna i stało się - kupiłam. Jestem zadowolona. Włosy jakieś  inne, skóra głowy szczęśliwa. Czego chcieć więcej:  Logona Szampon piwno-miodowy 


Na logona.pl można o nim poczytać:



Polecany do włosów cienkich i delikatnych w celu dodania im objętości.

Piwo nie tylko zapobiega wypadaniu włosów i poprawia ich elastyczność, ale także sprawia, że uzyskują one połysk i zdrowy wygląd. Miód natomiast odbudowuje, wzmacnia i wygładza. Ekstrakt z nagietka wykazuje silne działanie wzmacniające, dzięki czemu włosy zyskują zdrowy wygląd i witalność. Ponadto odżywia skórę głowy i stymuluje cebulki włosowe. Ekstrakt z kiełków pszenicy zapewnia delikatną pielęgnację, zabezpieczając przed utratą wilgotności oraz zapobiegając łamaniu i rozdwajaniu. Jedwab intensywnie regeneruje strukturę włosów.

Włosy stają się wyraźnie bardziej puszyste i mocne.

Nie zawiera środków konserwujących.
 Nie testowany na zwierzętach.

Ilość: 250 ml

Skład: Aqua (Water), Beer, Coco Glucoside, Alcohol*, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Sodium PCA, Mel (Honey), Calendula Officinalis Flower Extract*, Hydrolyzed Silk, Triticum Vulgare (Wheat) Bran Extract, Xanthan Gum, Parfum (Essential Oils), Limonene, Linalool, Citric Acid, Phytic Acid
* z kontrolowanych upraw biologicznych


Według mnie:

Mogłabym się podpisać  pod słowami producenta, szampon spełnił wszystkie obietnice.  
Wybierając go nie kierowałam się  przeznaczeniem (do włosów cienkich, delikatnych).  Moje włosy nie są cienkie, są raczej grube i puszyste, ale czasem bywały przyklapnięte z powodu nadmiernego przetłuszczania (myłam włosy co 2 dzień).
Miałam raczej na uwadze ten miód i piwo, ponieważ wiem, że składniki te mogą wpłynąć  pozytywnie na moja skórę głowy a także dodać połysku włosom.
Zresztą zobaczcie jak wysoko w składzie jest piwo, zaraz po wodzie. Miód i nagietek też nie wylądowały gdzieś przy końcu.  Ogólnie cały skład podoba mi się bardzo.

 Nie zawiodłam się ani odrobinę na Szamponie Logona. Włosy po myciu  są fantastyczne, czuć  na nich miękkość, jedwabistość, gładkość.  Po wysuszeniu naturalnym Faktycznie są mega odbite od nasady, wygląda to czasem nieziemsko (nie mam zdjęć, ale niebawem zrobię grudniową aktualizację długości).  Włosy  znacznie przyśpieszyły  swój porost, tutaj zasługa także oleju rycynowego. Miałam wcześniej wrażenie,  że moje włosy stoją w miejscu a od jakiegoś miesiąca, od kiedy stosuje ten szampon ruszyły, no i jest wysyp maluszków. 
Sam szampon oczywiście włosów nie zregeneruje, więc wspomagam się odżywką (obecnie Marion). Mam zamiar kupić inny szampon Logony, gdy skończę obecny. Po pierwszym spotkaniu  taki zachwyt.
Szampon ma średnią konsystencję oraz mocny, ziołowy zapach. Jest raczej wydajny, choć włosy muszę umyć dwa razy, w przypadku gdy jest na nich olej. 

Jeśli macie ochotę na ten Szampon  Logony to można go kupić w większości sklepów z eko kosmetykami.  Jego cena to ok 35 zł/250 ml . Myślę, że warto. 


16 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tej firmie. Nie znam. Może kiedyś wypróbuję, bo też mam kręcone puszące się włosy. Kochana, kup sobie produkt do loków Tigi, Catwalk, Curlesque, Curls Rock Amplifier. Jest fantastyczny! Uwydatnia skręt. Ja go wgniatam w mokre włosy i zostawiam. Jak wyschną i są sztywne to znów je ugniatam. Wedy stają się miękkie i zdobywają objętość. I tak powstaje piękna burza loków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesują mnie piwne kosmetyki,ostatnio jest o nich coraz głośniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki ale muszę przyznać, że recenzja jest barrrdzo zachęcająca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tym szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie takie szampony się nie sprawdzają..

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie skłąd zadowalający i to miejsce piwa w składzie az mnie zaskoczyła ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie spotkałam się z tą marką. Ciekawy skład szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  8. O marce nie słyszałam, ale zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach bardzo bym go chciała wypróbować :) Miałam parę kosmetyków Lagony, ale szamponu właśnie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ani marki ani samego produktu - ja obecnie używam szamponu z CHANTAL :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie szampony Logony lubią płatać włosy. A ja ten się sprawował w tym względzie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie nie znam, ale przyznam, że mnie bardzo zainteresowałaś! Myślę, że warto wydać trochę więcej na lepszy kosmetyk choć chyba wolałabym zainwestować w odżywkę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, z Twojej relacji brzmi wyjątkowo kusząco! ja nie znalazłam jeszcze szamponu, co by tak wizualnie i ładnie podbił włosy do góry i ostatnio też mizernie u mnie z odrostem maluszków :( a przydałoby sie

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie wiem co to przetłuszczenie włosów. ale sama wiesz dlaczego.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.