2015/01/29

dzień dobroci dla siebie czyli zakupy

Niech ten okropny styczeń się już skończy! Pogoda tak paskudna, resztki zimy walczą o przetrwanie z szaro burym krajobrazem. Ciśnienie spada na sam dół. Humor niestety też nie dopisuje. Rzadko kiedy narzekam na blogu, a dziś to już musiałam. W tym tygodniu się pochorowałam i  nic mnie nie cieszy. 
Ale przechodząc do tematu, który wbrew wszystkiemu - lekki i przyjemny. To, co My kobiety lubimy najbardziej czyli  zakupy. Pod koniec miesiąca wyczyściłam sobie sporo zapasów, dlatego trzeba było uzupełnić.  Dziś doszła moja paczka.  Mam nadzieję, że już mam wszystko na następny miesiąc.  Wybrałam sprawdzony sklep - klik.  Nie łączy mnie z nim nic, poza sympatią, a  kupuje tam od kiedy zaczęłam się interesować eko kosmetykami:




Eco cosmetics - Szampon Pielęgnacyjny. Z krótkim i przejrzystym składem. Mam nadzieję, że będzie równie dobry jak Eubiona.
Martina Gebhardt - Krem żeńszeniowy, do skóry wymagającej powyżej 30 lat. Wersja mini 15 ml, mam zamiar używać pod oczy, więc taka pojemność akuratna.
2 x po 60 sztuk: Bocoton -  Bio Płatki do demakijażu, z atestowanej bio bawełny, z ECOCERT.
SO'BiO etic - Oczyszczająca Woda micelarna do demakijażu,  z bio aloesem. 500 ml butla, myślę że starczy na  najbliższe 2 miesiące. Ostatnio używam do twarzy tylko płynów, żadnego mycia wodą z kranu, widzę poprawę, ale jeszcze to nie jest to co bym chciała. Możliwe, że i tak dieta kuleje (nawet wielce prawdopodobne).
Natracare - Podpaski ze skrzydełkami Ultra.  Widzę, że wybrałam trochę mały rozmiar.  Ale to moje pierwsze bio podpaski, po zachwycie nad wkładkami higienicznymi Facelle organic.
Eubiona - Regenerująca Kuracja do włosów z olejkiem jojoba i arganowym. Włosy troszku przy-marnione noszeniem czapki, mam nadzieję że się sprawdzi.



Przesyłka z Fitomed z ramach współpracy wybrałam:
Aktywny Olej witaminowy z Q10, z wit. A i E,  do stosowania w stężeniu 5 - 20 % . Jak widać olej posiada nowe, lepsze opakowanie z ciemnego plastiku a dozownik jest znacznie przyjemniejszy niż w starszych seriach olei.
Płyn do kąpieli Mydlnica Lekarska, z koncentratem ziołowym kwiat arniki, nowa formuła bez Sls.
Fitomed przyjemnie zaskakuje.


To wszystko na dziś, mam nadzieję że przy następnym wpisie będę już w o wiele lepszej kondycji i  nastroju.


20 komentarzy:

  1. Ja też poprawiam sobie humor zakupami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego micelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka! A micel wygląda bardzo kusząco.
    Też się dziś pocieszałam zakupami ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje . Nie ma to jednak jak zakupy.

      Usuń
  4. Też poprawia mi się humor jak sobie co nieco kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten olej witaminowy. Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiaj chyba też sobie poprawię humor

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy, czekam na recenzję :) Ja też czasami się tak rozpieszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten olej ostatni mnie zaciekawil

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam żadnych ale bardzo kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy, zaciekawiła mnie ta kuracja do włosów i micel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem jak się spisze szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Regenerująca kuracja do włosów z Eubiony zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W Zdrowych Kosmetykach zakupy to przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.