2015/01/06

Grudniowi ulubieńcy



Hej, na blogach królują ulubieńcy roku, ja jeszcze się nie zebrałam do wytypowania hitów 2014, co prawda notka o podsumowaniu roku wiele ujawnia.  W listopadzie  były hity i kity, jednak w grudniu  o dziwo żadnych kitów nie odnotowałam.
Zapraszam :





  • Jedwab  w płynie Green Pharmacy , serum na łamliwe końcówki . Bardzo mi pomógł na puch na głowie, jaki kilka razy nawiedził mnie w grudniu. Moje włosy się nie łamią, nie farbuje ich,  nie używam prostownicy, a suszarkę stosuje sporadycznie.  Jedwab GP umieściłam  w hitach choć oczywiście produkt nie jest bez wad.  Do tych  zaliczyć mogę: fatalne opakowanie, pompka już prawie nie działa, jedwab ma silikony, które lubią się nadbudować przy częstym stosowaniu,  jednak biorąc pod uwagę cenę wybaczam. 
  • Olej rycynowy , to absolutne must have, stosuje go już  kolejny miesiąc  na skórę głowy oraz na całe włosy. Mieszam z innymi olejami. Cudowne panaceum na wszystkie włosowe  problemy.  Gdy wykończę to opakowanie planuje zmienić na inny. 
  • Eubiona Szampon przeciwłupieżowy. Nie zdążyłam zrobić recenzji, ale z pewnością pojawi się obszerniejsza notka na blogu.  Na razie napiszę tylko, że szampon spełnia moje oczekiwania, czyli jest odpowiedni do mojej wrażliwej skóry, przy tym dobrze zmywa olej, nie powoduje plątania i przesuszenia. Jasna sprawa bez odżywki się nie obejdzie. 
  • Fitomed, Mój krem nr 2  do cery naczynkowej, suchej i wrażliwej . Moja recenzja. Idealny krem na zimowe dni z temperaturą poniżej zera. Tylko trzeba uważać, aby nie przedobrzyć, zwłaszcza gdy wasza cera jest skłonna do zanieczyszczeń i trądziku. Krem ekspresowo łagodzi przesuszenia i podrażnienia. 
  • Fitomed, Tonik nawilżający Lukrecja Gładka. Niedawno zrecenzowany.  Bardzo fajnie łagodzi cerę po umyciu jej wodą i żelem, pomaga usunąć pozostałości mleczka do demakijażu, sprawdza się również do porannego odświeżenia cery. 
  • Martina Gebhardt, Emulsja z Szałwią do cery tłustej i zanieczyszczonej . Miłość od pierwszego wejrzenia.  Idealna do mojej cery, bez żadnych obaw o zapychanie.  Cera  jest nawilżona, nie przetłuszczona. Podkład mineralny dobrze się utrzymuje.   Nie długo będzie recenzja na blogu. 

28 komentarzy:

  1. olej rycynowy stosowałam przez długi czas jako odżywkę do paznokci oraz do rzęs i brwi. Uwielbiam w tej roli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na brwi też jest całkiem ok, jednak u mnie brwi są bezproblemowe więc nie muszę nic stosować

      Usuń
  2. Kiedyś lubiłam to serum do włosów na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam, opakowanie GP jest tragiczne. Wylewa się. Ale bardzo wydajny, u mnie żyje rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Eubioną i MArtiną Gebhardt mam pozytywne doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fantastyczne marki eko, ja też chętnie poznam więcej tych kosmetyków

      Usuń
  5. Tonik nawilżający Fitomed bardzo, bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też kiedyś używałam olej rycynowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że ten olej bardzo znany jest

      Usuń
  7. Ja za olejem rycynowym nie do końca przepadam na włosy, jest dla mnie za ciężki, ale planuję z nim trochę pokombinować :) uwielbiam go natomiast na moje rzęsy, które bardzo szybko podrosły po tej kuracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od szamponu, ja myję szamponem bez sls dwa razy i nie ma śladu po olejach a włosy za tą miękkie i błyszczące

      Usuń
  8. Fitomed kusi mnie od dawna. Niestety, dostęp mam tylko do 2 czy 3 pozycji tej firmy, które niezbyt szczególnie mnie interesują czy są potrzebne, więc chwilowo nie mogę sobie pozolić na zakup. Ale na serum z GP czaję się od jakiegoś czasu i w końcu je kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety z Fitomed tak jest, ale wiele kosmetyków można kupić w internecie

      Usuń
  9. Wszystko kusząco wygląda. Olej rycynowy kiedyś wspaniale wzmocnił mi brwi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję emulsji,nie znam i zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbieram się do niej od jakiegoś czasu, wspaniały produkt aż mam tremę czy zdołam go dobrze opisać

      Usuń
  11. bardzo lubię kosmetyki z fitomedu po za mleczkiem do demakijażu i odżywkami do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi odżywki nawet pasowały, choć są leciutkie

      Usuń
  12. Olej rycynowy też stosowałam ale jakoś na mnie nie działał. Nie wiem może używałam go zbyt krótko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na każdego działa co innego, może za krótko stosowałaś

      Usuń
  13. Widzę u Ciebie same ekologiczne kosmetyki - musisz być ich ogromną fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam jedynie jedwab, który znalazł się i w moich ulubieńcach

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.