2015/01/03

Instagram grudzień

Trudno uwierzyć, że dziś już 3 stycznia, data jakaś dziwna, nie mogę się przyzwyczaić. Przychodzę więc z łatwym wpisem, bo ciężko mi skleić parę zdań. Pozostawię Was ze zdjęciami z grudnia. 

Czekałam na te święta jak wariat , a już po, trudno uwierzyć.


Pogoda grudniowa, trochę zimy, trochę wiosny. 

Najważniejsze zakupy nie kosmetyczne z grudnia: bateria do laptopa i buty Lasocki. Miałam nie kupować butów w CCC, ale już mnie przycisnęło, nie było wyjścia, buty o dziwo bardzo wygodne.

Jeśli bym miała podsumować grudzień pod względem diety: do 20 było ok, potem porażka.
Bomby glutenowe, dużo słodyczy, ciast domowych. Efekt, dziś jestem tak zamulona, że chyba połowa mojego mózgu nie działa poprawnie.  Nie mniej, uszka wigilijne wspominam ze smakiem do dziś. 

Przerywnik międzyświąteczny: gazetka i słodycze spod choinki. 

Nabytki czytelnicze z grudnia.  Nie ruszyłam jeszcze żadnej. 

Na początek stycznia liczba obserwatorów na instagram dobiła 100. 
Mój mały szantażysta. 

A co u Was nowego? 
Wpadajcie na mój profil: instagram.com/zielonamalina



14 komentarzy:

  1. Szantażysta - hahahaaa :)
    W jakiej kwestii szantaż uprawia??
    Ja mam w domu małego sępa... chyba muszę reklamację u hodowcy złożyć, bo miał być pies :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie taki typ sępa, co błagalnym spojrzeniem potrafi sobie załatwić wszystko

      Usuń
    2. :)))))
      u nas najgorzej jest z sępieniem jedzenia :D

      Usuń
    3. Ja mam takiego kota, on wszystko załatwia płaczem!

      Usuń
  2. Ja akurat lubię buty z ccc, moje stopy nie są bardo wymagające.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam instagram tylko nie wiem co oznaczają te płotki czasem pod zdjeciem ? tzn po co sie wstawia ? #

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po to aby nasza fotka była łatwiejsza do znalezienia , to są tagi, czy coś takiego,
      ja płotki zaczęłam kojarzyć dopiero po 2 miesiącach na insta , dzięki tem płotkom łatwiej dotrzeć do większej ilości osób na insta

      Usuń
  4. Może zima jeszcze wróci ;)
    Buty super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda jest jeszcze bardziej kapryśna niż ja ;p Nie wiem czy mamy wiosnę, czy jesień bo zimy to na pewno nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Grudniowe książkowe nabytki mogą być ciekawe :)!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.