2015/01/18

Niedziela dla włosów, aktualizacja długości + pielęgnacja

Tak obecnie się prezentują moje włosy. Nie długo minie rok od kiedy je obcięłam, tak niefortunnie, całe szczęście tamto już jest wspomnieniem. 



Zdjęcie z lampą i bez, przy sztucznym świetle jak widać.

Włosy wyschły naturalnie. Rzadko używam suszarkę. Mam taką z jonizacją i krzywdy włosom nie robi,  ale i tak jak nie muszę nie stosuje.
W sumie to moje włosy najlepiej się układają gdy nie myję ich tuż  przed snem, to chyba jasne że chodzenie spać z mokrymi włosami nie jest dobrym pomysłem.
Kończę  produkty, dlatego po raz ostatni opiszę jak obecnie wygląda moja pielęgnacja. Przy następnej aktualizacji pewnie będą już inne.
Na 1,5 godz, przed myciem oleje: na skórę olej rycynowy + olejek tymiankowy. Na długość olej sezamowy BingoSpa.
Mycie: Szampon Logona piwno-miodowy.
Maska: Marion Regenerująca Ożywiająca kolor.
Kończę z obecną pielęgnacją nie ze względu, że mi nie służy bo jest ok. Po prostu moje włosy lubią odmianę.  Jeśli ciekawi Was nowy plan pielęgnacji włosów z pewnością pokaże, co mam w zanadrzu.

8 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam mieć takie loczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami włosy przyzwyczajają się i lubią zmiany, np. moje tak mają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciala mieć moje stare loczki, a nie zwykle fale...

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Ty masz cudne włosy... mój ideał:D

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię myć włosów na noc. Moje włosy są z natury proste i wszelkie poduszkowe odgnioty i gniazda są nie do opanowania na drugi dzień. Najlepiej wychodzi mi mycie rano i naturalne suszenie.
    Twpje włosy pięknie odrosły i nabrały ładnego kształtu. Wielkie brawa! Czekam na post z nową pielęgnacją.
    PS. Za Twoją namową zdecydowałam się na zakup serum z Bielendy. Już nie mogę się doczekać, kiedy przyjdzie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że będziesz zadowolona tak jak u ja.

      Usuń
  6. Ja też prawie nie używam suszarki, włosy same bardzo szybko schną. I tak po wyschnięciu samodzielnym wyglądają najlepiej.
    ja oleje trzymam na włosach dłużej ale może niepotrzebnie.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.