2015/01/01

Nowości kosmetyczne z grudnia: zakupy, prezenty, wygrane

Witam w Nowym Roku  z nowym zapałem do blogowania a  na Na dobry początek  pochwalę się kosmetycznymi zapasami. Dużo przybyło  mi ich pod koniec roku z racji Mikołaja, szczęście uśmiechnęło się w paru konkursach.   Jednym słowem rok zakończyłam na plus, nawet denka nie uzbierałam.  
Na zdjęcia wyruszyłam na łono natury, więc trzeba było robić szybko,  był mróz. Super, że udało się uchwycić trochę śniegu, bo u mnie znów odwilż i szaruga. 



Dermedic Kremowy żel do mycia twarzy Hydrain , skóra sucha. 
Biovax Odżywka BB Naturalne Oleje. 

Małe zakupy z Rossmann: Mydełko Alterra Malwa Lawenda,
 pomadka ochronna Sos z granatem bio.

 Bielenda Super Power serum Mezo  z Aha i Pha 10 %, udało się dorwać w Drogerii Natura. Muszę przyznać, że prawdziwa rewelacja.

Lakierowe chciejstwa spełnione: Kolekcja Orly Sparkle mini kit oraz odżywka SPA Basecoat. Ze wszystkich jestem zadowolona a kolory już pokazywałam na blogu i na FB.

Pod choinką znalazłam także: Balea Żel pod prysznic z limitowanki Purple Kisses  (o cudownych jagodowym zapachu męskich perfum?) oraz  urocze mydełko glicerynowe.

Część mojej wygranej w  konkursie na urodaizdrowie.pl.  Paczuszka kosmetyków Marion, całość  pokazywałam już na FB i Instagram.  Tu: Koncentrat antycellulitowy Rozgrzewający  oraz Odżywka do włosów z ekstraktem z Limonki i Lnu.

Wpadł mi w oko w aptece, więc kupiłam dla moich stóp:
 Cerkoderm 15 %  Krem Mocznikowy z Aha . Myślałam, że jednak będzie mocniej działał. Jak na razie to widzę tylko że nawilża, a nie zapobiega zrogowaceniom.

Wygrana na FB - Lilla-mai : naturalny dezodorant z ałunem, o pięknym  zapachu rozmarynu i lawendy.  Zanim go użyję, mam do wykończenia jeszcze 2 dezodoranty więc na razie nie napiszę czy działa.

Wygrana w konkursie na blogu no-to-pięknie!  Delikatny  Peeling  do ciała Joik z płatkami owsianymi i brązowym cukrem.  Użyłam go  już 3 razy, co za zapach, jak słodkie ciasteczka owsiane z miodem i wanilią. Peeling należy raczej do tych łagodnych, faktycznie nazwa dobrze dobrana.

Zestaw Bielendy Ameryka SPA, dwufazowy olejek do kąpieli i Nawilżające Mleczko do ciała. Na razie to mam mieszane uczucia co do tego zestawu.



21 komentarzy:

  1. same cuda :D
    ja w taką pogodę daruję sobie zdjęcia na dworze;D

    OdpowiedzUsuń
  2. To serum z kwasami muszę kupić koniecznie! ;) Daj znać jak się sprawdza odżywka BB do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych odżywek Biovax, maski i sera kocham, szampony są takie sobie, ciekawe, jak będzie z odżywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum i pomadkę z Alterry z granatem bardzo lubię :) Kiedyś miałam ten olejek z Bielendy i lubiłam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten żel Purple Kisses ma przepiękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wypróbowałabym krem z mocznikiem, jednak poszukuję również czegoś na zrogowacenia :/
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykończyłam już ten żel Balea i muszę przyznać, że zapach mi bardzo przypadł do gustu :) A i serum Bielendy mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum świetne,zestaw Bielendy mam i też uczucia di niego są różne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam sól do kąpieli z tej serii od Bielendy i jest bardzo fajna i przyjemniw pachnie Nie wiem jak balsam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie miałam ;< Ale te lakiery z Orly są cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  11. niech wszystkie nowości dobrze się spisują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentują na tym śniegowym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne nowości, Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  14. a u mnie spadk snieg jednego dnia i przepadł w godzine. Fajne nowosci:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten żel Balea to chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super nowości, ale jeszcze lepszy śnieeeg!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten żel z BALEA - ależ on pachnie :D

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.