2015/01/19

plan pielęgnacji włosów styczeń- luty

Miło jest robić plany, dlatego dziś obiecany plan pielęgnacji  włosów na styczeń - luty.



123, 4,



Trzymam się postanowienia rezygnacji z drogeryjnych kosmetyków. Eko kosmetyki i naturalne produkty to dla mnie raj, bo w  większości nie muszę się obawiać przykrych konsekwencji ich stosowania. Na najbliższe 2 miesiące mam zamiar stosować do włosów  te 4 produkty:
1.Olej kokosowy Bio planet extra virgin , opisywany u mnie na blogu. Wracam do niego po krótkiej przerwie. Stoi już na półce w kuchni,  bo tam najczęściej się przydaje, jednak mam zamiar częściej go podkradać do swojej pielęgnacji. 
2. Nie dawno przyszedł do mnie Olej z dzikiej róży Born to bio. Ogromna butelka, aż 100ml,  postanowiłam, że wypróbuję na włosy. 
3. W sferze planów na razie, Szampon Pielęgnacyjny Eco Cosmetics.
"Główne składniki aktywne: Ekstrakt z owocu granatu, o właściwościach wzmacniających, pomaga zmęczonej skórze głowy wrócić do naturalnej równowagi.  Ekstrakt z malwy, o właściwościach przeciwzapalnych, łagodzi podrażnienia skóry głowy.  Wyciąg z liści oliwnych poprawia elastyczność skóry i włosów."
4. Upatrzyłam sobie taką odżywkę: SO BIO, Olejek Arganowy, Organiczna odżywka do włosów suchych i zniszczonych Ceramidy Arganowe. "Głęboko regeneruje suche, zniszczone i łamliwe włosy, wygładza nawet porowate końcówki włosów."  Właśnie się dowiedziałam, że została wycofana przez producenta! a to pech.

A czy coś nie wpadnie dodatkowo? Tego nie gwarantuje. 
Napiszcie czy znacie te produkty i który Was zainteresował. 


14 komentarzy:

  1. Uwielbiam olej kokosowy do włosów (ale nie tylko) ;) Niestety cały swój zapas zużyłam do impregnowania drewna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plan :) Chyba sprawię sobie taki Olej kokosowy Bio planet extra virgin

    OdpowiedzUsuń
  3. stosowałaś wcześniej olej kokosowy na włosy? u mnie w ogóle się nie sprawdził. moje są wysokoporowate. masło shea też robi z nimi puch. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam włosy średnio porowate. Czasem przechodzą w wysoko ale zazwyczaj kokosowy mi służy.

      Usuń
  4. Wszyscy olej kokosowy do włosow chwalą wiec chyba i ja w końcu go sobie sprawie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. w lutym będe miała trochę wolnego to może i ja zabiorę się za olejowanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy raz na jakiś czas lubią porządną dawkę silikonów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie olej kokosowy rządzi w kuchni. Próbowałam stosować na włosy, ale był zbyt ciężki.
    Czekam na recenzję olejku i odżywki, ponieważ ciężko mi znaleźć naprawde dobrą naturalną odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw :)
    Mi kokosowy solo nie służy, ale w mieszankach już tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w wytrwaniu w swoich planach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po olej kokosowy sięgam od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja pielęgnacja włosów jest na prawdę uboga przy tej,którą Ty praktykujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez uboga w porównaniu do innych.

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.