2015/01/16

szybki przegląd nowości z tego tygodnia

Bez zbędnych wstępów lecimy z tym, co przyszło nowego. 

Z początku tygodnia dostałam meila, że zakwalifikowałam się jako jedna z 200 testerek L'oreal SkinPerfection. Do testów otrzymałam zestaw 2 produktów: Krem udoskonalający i Skoncentrowane serum udoskonalające. Dotychczas L'oreal omijałam szerokim łukiem. Zdaję sobie sprawę, że to marka drogeryjna, ale zobaczymy co z tego wyjdzie? Trzeba przyznać, że produkty są ślicznie zapakowane a strona wizualna marki przyciąga wzrok. 






Przesyłka z bio-beauty.pl :
Born to bio Olejek z dzikiej róży 100 % bio dla skóry suchej. Od razu zabrałam się za testowanie, bo moja skóra znów miała kryzys i olejek przyszedł mi z pomocą . Niebawem będzie recenzja.
Wraz z olejkiem przyszły próbeczki: Absolute Organic, wersja kremu na noc , miałam krem na dzień i  naprawdę rewelacyjny, była recenzja na blogu.  Alva Hydrogel , serum pod krem. Organix Cosmetix Lifting Serum. Krem do rąk Alva wersja mini.

Sklep bio-beauty posiada  Ciekawą ofertę certyfikowanych ekologicznych produktów do higieny intymnej Masmi.
Czy kiedyś zastanawiało Was z czego wykonane są tradycyjne podpaski i jaki może być ich wpływ na zdrowie ? Dostałam do wypróbowania  1 podpaskę, wkładkę i tampon.


W końcu dotarło moje zamówienie z happydental.pl , po prawie dwóch tygodniach. Z powodu świąt i remanentu w sklepie wszystko się opóźniło. Zamówiłam: pastę Biorepair wybielającą, nitkę gąbczastą, oczywiście bez fluoru. Nadal pozostaje wierna Curaprox -  wersja juniorska. Malutka szczoteczka, ale bardzo wygodnie mi się takimi operuje.

A co u Was nowego?


18 komentarzy:

  1. Będzie o czym pisać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych produktów L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie też doszła przesyłka z Bio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. druga paczka bardzo mi się podoba! Czekam z niecierpliwością na recenzję :)
    co do naturalnych produktów sanitarnych - używam ich od dawna! Są nieco droższe, niż 'klasyczne' chlorowane i poliestrowe wersje, ale dają niesamowity komfort i brak podrażnień / odpażeń. Mam nawet w planach przygotowanie posta na ten temat w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz koniecznie bo temat bardzo mnie zainteresował

      Usuń
  5. Z serum Loreal pewnie się polubię,krem raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przesyłki, akcja testerska Loreal super, jestem ciekawa serum, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam w takim razie na Twoje opinie produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą serię z L'Oreal, wypróbowałam ją w ostatnich miesiącach zanim jeszcze była u nas dostępna :) Trzymam kciuki za to żeby Tobie też się dobrze sprawowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie co testować i o czym pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. ja również, przyjemności z używania kosmetyków!

      Usuń
  11. ciekawe te dentystyczne nowosci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm krem udoskonalający jak cudownie to brzmi...

    A w głowie mam HakunaMatata xD

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.