2015/02/27

aktualna pielęgnacja: cera mieszana, trądzikowa, wrażliwa

Dziś w ramach podsumowania pokaże Wam produkty do pielęgnacji twarzy, jakie stosuje obecnie, bądź właśnie je wykończyłam. Całość pielęgnacji sprawdza się doskonale.  Cera w miarę opanowana, jak na trudne zimowe warunki. Nie myje już twarzy wodą. Rano stosuje tylko tonik do odświeżenia. Wieczorem płyn micelarny. Nie zauważyłam, aby cera bardziej się zanieczyszczała. Zrezygnowałam z peelingów, cerę złuszczam produktem z kwasami Bielendy. Na noc stosuje zdecydowanie cięższe kremy. 

Pielęgnacja poranna, kremy, olej:




  • Martina Gebhardt Emulsja z szałwią - recenzja. 100 ml opakowanie używam od października. 
  • plus kropla - Aktywny olej witaminowy z Q10 Fitomed - recenzja. Stosowany jako dodatek do kremu, świetnie się sprawdza i zabezpiecza cerę przed odwodnieniem. 
  • Kolejna próbka, Łagodzący krem pod oczy Sylveco.  Całkiem  przyjemny. Może kupię pełnowymiarowy? ale firmy ciągle mi podsyłają próbki z innymi zamówieniami. 
  • Nowość w pielęgnacji - Avalon Organics krem pod oczy z wit. C. Napiszę więcej, gdy trochę poużywam. 

 Poranne odświeżanie, tonizowanie:



  • Obecnie - Sylveco tonik hibiskusowy - recenzja . Kolejne opakowanie. 
  • Wcześniej - Tonik Fitomed nawilżający - recenzja. Nadal szukam ideału, choć oba toniki bardzo przyjemne. 


Oczyszczanie, demakijaż:



  • So bio etic woda micelarna z bio aloesem. Działanie zbliżone do wersji różanej so bio. Pełna recenzja na pewno będzie. 
  • Martina Gebhardt Mleczko szałwiowe- recenzja.  Zdenkowane. 
  • Wcześniej -  So bio etic Różana woda do demakijażu - recenzja. Zdenkowana. 


Pielęgnacja wieczorna, odżywianie, regeneracja:



  • Fitomed Krem nr 2 do cery naczynkowej - recenzja. Wykończony parę dni wcześniej.Ulubiony krem na noc, także na dzień w zimowe dni. 
  • Martina Gebhardt Krem żen-szeniowy.  Maluszek 15 ml kupiony z ciekawości, jest naprawdę mocno odżywczy, nie zapycha. 


Pielęgnacja uzupełniająca:

  • Bielenda Super Power Mezo Serum . 3-4 razy w tygodniu , pod krem na noc.  Tylko na miejsca występowania zmian trądzikowych, zaskórniki. 
  • Born to bio Olejek z dzikiej róży - recenzja.  Na sytuacje awaryjne, w przypadku przesuszenia, podrażnienia. Zdenkowany. 


22 komentarze:

  1. ta emulsja z szałwią mnie zaciekawiła więc pędzę do Twojej recenzji a cerę mam dokładnie taką jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Emulsje Martina Gebhardt chciałabym, chiałaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że lubisz kosmetyki Fitomed tak jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz bielendy i rosyjskiej sylveco - nie znam żadnej marki ;) cieszę sie ze wykopałam cos co warto mieć

    OdpowiedzUsuń
  5. koneicznie przesle posty siostrze ;) moze jej sie przydac ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ta Twoja pielęgnacja, mało co znam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Większości z tych kosmetyków niestety nie znam - aż wstyd się przyznać :p

    OdpowiedzUsuń
  8. avalon z witamina C miałam i lubiłam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. naoptymizuj się! zakupy pomagaja, więc radze sie wybrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam cerę podobną do Twojej, podpatrzyłam parę rzeczy, może u mnie też się sprawdzą. :)
    Zajrzyj do mnie jak chcesz :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie krem pod oczy z Sylveco okazał się zdecydowanie za lekki, za to zainteresował mnie krem z Avalon Organics. Będę wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam że jest on lekki ale dzięki temu nadaje się na dzień bo nic nie migruje w oczy

      Usuń
  12. U mnie ciężkie kremy nie wchodzą w grę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od potrzeb , w zimie moja cera wymaga dobrych i odżywczych kremów

      Usuń
  13. Bielenda Super Power Mezo Serum jest na mojej liście zakupowej

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny zestaw. ZAINTERESOWAŁY MNIE SZCZEGÓLNIE MICELE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miecele bardzo polecam, chyba najlepsze z jakich miałam

      Usuń
  15. Bardzo ciekawe kosmetyki, cenię blogerki, które pokazują mi coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serum z Bielendy jest super - dzięki za sugestię! A niebawem mam zamiar zrobić drugie podejście do wody różanej

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.