2015/02/09

Biedronka w zdrowym ciele/ Tesco na Walentynki/ C&A Kolekcja Walentynkowa

Zazwyczaj nie jaram się takimi akcjami ale teraz wyjątkowo mnie zainteresowały. Może czas nieco uzupełnić braki w szafie.

Co oferuje Biedronka: Akcja tematyczna od 12.02 W zdrowym ciele zdrowy duch
Gazetka promocyjna Biedronka - W zdrowym ciele zdrowy duch
oferta TUTAJ 



Zainteresował  mnie biustonosz sportowy, kurtka Softshell (od 19.02),  kijki do Nordic Walking (od 12.02), torba sportowa (od 19.02). Będę też polować na ręczniki z mikrofibry (od 12.02).


W tym tygodniu także warto wpaść do Tesco po bieliznę. Pierwsze zbliżają się Walentynki a drugie jest 30 % obniżki na wybrane modele.
oferta tutaj 


Sklep C&A on-line ma ciekawą ofertę Walentynkową, w całości obniżoną o 20 %. Nie wiem jak sklepy stacjonarne, ale możliwe że też obniżyli ceny?

10 komentarzy:

  1. Lecę oglądać te ciekawostki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo bielizna jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w końcu zamówiłam biustonosz sportowy ale z gatty, przy okazji innych zakupów internetowych

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami w supermarketach mozna upolować fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle promocji z okazji Walentynek :) Mnie ciekawi ta promocja na bieliznę w Tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedronka regularnie mnie zaskakuje

    OdpowiedzUsuń
  7. ofertę Tesco musze zobaczyć koniecznie, lubię ich beliznę

    OdpowiedzUsuń
  8. Już zaglądam w ofertę BIEDRONKI :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.