2015/02/11

Lista zakupów/ przedwiośnie

 Niektóre rzeczy mam już w koszyku , a na niektóre - poczekam na promocję. Zapraszam do mojej pierwszej - prawie wiosennej listy. Kto ma już dosyć zimy ?





Szczotka TT w  Rossmann. Obejrzałam w sklepie i stwierdziłam, że chce ja mieć. Poczekam tylko na jakąś obniżkę, jak na razie 39 zł na szczotkę nie mam ochoty wydać. 
Oliwka Hipp. Dawno jej nie miałam, cały czas rozglądam się za różnymi, drogimi olejkami a tym czasem to że coś nie drogie nie znaczy że złe. Ta oliwka jest super i zamierzam do niej wrócić. 
Balsam do ust  Aubrey. Kończy mi się mój ulubiony balsam Sante. Zawiodła mnie pomadka Alterry i  jednak zdecydowałam się  na Aubrey, w wersji malina. 
Szampon Biały Jeleń - kozie mleko . Bardzo mnie zaciekawił, tym bardziej że podobno jest bez sls?
Naturalny lakier ochronny Logona. Chodzi za mną, od kiedy mam jeden lakier kolorowy z tej marki. Malowanie paznokci bez smrodu lakieru jednak jest tego warte. 
Kurtka soft-shell C&A.  Sportowa kurtka na wiosnę. Myślę o różowej, ostatnio mam dość czerni, działa mi na nerwy jak nie wiem co. 



19 komentarzy:

  1. Ja już oliwkę Hipp kupiłam :) też była na mojej zakupowej liście
    Szczotka TT bardzo dobrze się u mnie sprawdza, poluję na wersję mini z zamknięciem do torebki.
    Pozostałych produktów nie znam, więc poczekam na Twoją opinię, jeżeli zakupowe plany się nie zmienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kupiłam szczotkę i jestem zachwycona

      Usuń
  2. Bardzo lubię oliwkę Hipp. Stosuję ją i do olejowania włosów i do pielęgnacji ciała, bo świetnie nawilża ;) Nawet nie wiedziałam, że szczotki TT sa w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ta oliwke Hipp :) Tangle Teezer mam i jestem bardzo zadowlona :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w planach kupić buty sportowe i kurtkę, ale niech najpierw zginie ten okropny śnieg. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, zima nie zachęca do zakupów

      Usuń
  5. po szczotke TT też się muszę wybrać do Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, dobrze że Rossmann w końcu ją wprowadził do oferty

      Usuń
  6. też mam ochotę na oliwkę hipp :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka cena TT Compact nie jest duża. Także warto o niej pomyśleć. Normalnie cena zaczyna się od 45 zł. W sklepach internetowych najtańsza kosztuje 37 zł, ale do tego trzeba dodać koszt przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Compact jest po 49 zł , chyba źle podałam cenę do zdjęcia

      Usuń
  8. Kurtka z C&A bardzo mis ie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zatesknilam za tą oliwką uwielbiam ją:

    OdpowiedzUsuń
  10. Pochwal się jak sprawuje się TT :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam złotą szczotkę TT. Jest piękna. Nie rysuje się jednak częściej w domu korzystam z tradycyjnej, klasycznej wersji bo jest nieco większa

    OdpowiedzUsuń
  12. Również planuję kupić TT w wersji kompaktowej do torebki, bo tradycyjną mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba nie muszę nosić ze sobą szczotki, zazwyczaj czeszę włosy tylko w domu, ale ta wersja compact jest urocza

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.