2015/02/04

mix foto 01/2015

Styczeń upłynął pod znakiem chorób: najpierw kręgosłup , potem alergia. Trzeba było się ratować i tak oto stałam się posiadaczką nowej poduszki z Jysk. Bardzo wygodna podusia Wellpur, naprawdę polecam przy problemach z szyjnym.  A na atak przeziębienia mam już sprawdzony zestaw.
Jakoś się ratowałam przywołując pozytywne skojarzenia: letni manicure oraz wiosenny bukiet.




Tak jakoś wyszło, że aby odwrócić swoją uwagę od tych nieszczęsnych chorób,   wzięłam się za dietę i szukanie nowych smaków. A oto efekty:

Ryba po grecku po raz pierwszy! Uwierzycie ? Nie wiedziałam, że jest tak prosta w wykonaniu.
 W biedronce odkryłam smaczne Śliwki w czekoladzie.
Wariacje z makaronem bezglutenowym: ze szpinakiem i oliwką oraz z brokułem i tuńczykiem 

Zaczęłam kupować zielone, kombinować z sałatkami. Tu: Roszponka z pomidorkami cherry .
Mus migdałowy, to kolejne odkrycie, naprawdę smaczny!
Zebrało mnie na chipsy, kupiłam takie na zdrowej żywności.
Zadbałam też od nowa o dietę bezglutenową, w Tesco mają fajne wafelki dla łasuchów.

Na koniec moje zwierzaki, które podtrzymują mnie na duchu.
Jamniczka oraz chomik.


21 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że już jesteś zdrowa? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja dieta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Jeszcze jest daleko od ideału.

      Usuń
  3. Śliczne zwierzaki. Chomiki są słodkie i śliczne, a jamniki jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia wiec życzę ,słodkie zwierzaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój makaron wygląda cudownie, też dziś będę miała ze szpinakiem, ale zawsze dodaję do niego sporo jogurtu greckiego żeby zrobił się sosik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sosikiem na pewno pyszny. Kiedys uwielbiałam jogurt grecki. Niestety nabiał źle wpływa na moją tarczyce.

      Usuń
  6. Ostatnie zdjęcia najfajniejsze :)

    Chyba sie wybiorę do jysk po poduszkę. Po zdjęciach wygląda, że pomimo choroby miałaś fajny styczeń :). Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Jednak są sprawy które mnie podtrzymują na duchu.

      Usuń
  7. ten lakier jest przepiękny! już go chwaliłam na insta, ale dalej napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pyszności :D aż zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. kombinowanie z zielonym wychodzi na zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądając zdjęcia z jedzeniem aż zgłodniałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zajrzałam tu nie w porę, od oglądania tych smakowitości aż głodna się zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam sie właśnie nad inwestycja w specjalna poduszkę do spańia na boku.. Mój kręgosłup mi podziękuje

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.