2015/02/22

Uzupełnienie zapasów

Niedawno pokazywałam Wam moje plany zakupowe,  oraz plan pielęgnacji  włosów. Miło jest stwierdzić, że lista już prawie zrealizowana. Szukam jeszcze kurtki, bo robi się coraz cieplej. Czyżby wczesna wiosna? Nie mam nic przeciwko. 

Pora pokazać moje zakupy:
  • Biały Jeleń szampon Nawilżające kozie mleko. Dobrze, że firmy coraz bardziej biorą do siebie narzekania klientek co do sls i coraz więcej dobrych kosmetyków dostępnych w drogeriach. Co za tym idzie, cena jest całkiem ok i nie narusza aż tak portfela, jak szampony ekologiczne. Jestem na tak. 
  • Lavera pomadka i balsam do ust 2w1 . Chodziło za mną jakieś kolorowe mazidło, balsam do ust o półprzezroczystej formule, lekkim kolorze i takie oto znalazłam. Jest naprawdę mega nawilżająca.  Pomadka do torebki. 
  • Hipp oliwka.  W końcu do niej wracam, po wielu eksperymentach z innymi. 
  • Eubiona miodowo-ziołowy Balsam do ust. Druga pomadka pod ręką, stale w domu. 
  • So Bio etic Odżywcza maska do włosów Olejek arganowy . Znaleziona w promocji na Skarbiec Natury. Jak widać  olej arganowy cały czas za mną chodzi, jakoś nie mogę się mu oprzeć. Plus, że w tej maseczce jest całkiem wysoko w składzie.  
  • Avalon Organics Krem pod oczy z witaminą C. Szukałam lekkiego kremu pod oczy, na dzień, na wiosnę, ten taki jest. Napiszę  o nim więcej, na pewno. 

Moje pielęgnacyjne akcesoria:

  • Tangle Teezer szczotka / Rossmann. No cóż, używam od paru dni i na razie szału nie ma. Może dlatego, że  nie miałam aż tak dużych problemów z rozczesywaniem i nawet grzebień o szeroko rozstawionych zębach dawał radę. Ale chciejstwo zostało spełnione, to najważniejsze. 
  • Ręcznik z mikrofibry / Biedronka . Myślałam, że będzie gorzej a z ręczników jestem bardzo zadowolona.  W zestawie były 2 sztuki, mniejszy służy do włosów a większy zabieram na basen. Naprawdę super chłonne. 

Znacie? Coś Was zaciekawiło?



24 komentarze:

  1. Nawilżające kozie mleko - brzmi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą oliwkę Hipp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również zaciekawił szampon z Białego Jelenia - nigdy wcześniej o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały Jeleń ma coraz szerszą gamę produktów kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem pod oczy z witaminą C.... chętnie o nim poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pomadka mnie zaciekawiła gdzie można ją kupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o którą chodzi ale obie są do kupienia w sklepach z Eko kosmetykami. Akurat ja kupowałam na Skarbiec Natury.

      Usuń
  7. mam chęć na cos z firmy sobio

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę mojego ulubieńca... Oliwka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. oby wszystko dobrze się sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwszych dniach używania Tangle Teezer byłam rozczarowana szczotką. Nie umiałam trzymać w ręce. Ale z czasem ją pokochałam. Jest wspaniała . Tobie też się pewnie później spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Zwłaszcza jak włosy bardziej mi urosną.

      Usuń
  12. Z Hipp używam mleczko do ciała i smaruję nim synka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja TT nadal nie mam i w sumie nie wiem, dlaczego :) jakoś mnie chyba nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie masz włosy . Jeśli nie masz dużych problemów z rozczesywaniem to jest zbędna.

      Usuń
  14. Oliwki Hipp dawno nie miałam, ale lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten szampon jelenia mnir zachecil i te krem pod oczy :) w jakiej cenie kremik?

    OdpowiedzUsuń
  16. Oliwkę hipp chyba muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.