2015/03/08

Aktualizacja długości włosów/ kryzys naturalnej pielęgnacji

Stan włosów na dzień 8-03-2015 :


Porównanie ze styczniem 2015:



Same oceńcie? Czy moje włosy nie stanęły w miejscu? Może to wina ujęcia, albo dziś mam jakiś zły dzień i widzę wszystko w złym świetle.
Na pewno jestem zadowolona ze stanu skóry głowy. Swędzenie już praktycznie nie wraca. Ponadto mogę myć włosy nawet co 3 dni, co dawniej było nie do pomyślenia. Ustąpiło przetłuszczanie oraz nadmierne złuszczanie (łupież).  Ale włosy jakieś bez życia.  Brak ładnego skrętu, sprężystości. połysku. Czyżby wiosenne przesilenie i brak witamin? Obstawiam na przedawkowanie protein. Obejrzałam moje szampony i  zawierają proteiny:  Eco Cosmetics pielęgnacyjny, Biały Jeleń Kozie Mleko. Muszę bardziej zwracać uwagę na zawartość protein w szamponach jakie kupuje.  Z odżywkami nie lepiej: Kuracja Eubiony wysusza mi włosy, zupełnie nie ten skład dla moich kręconych i suchych. Tonący brzytwy się chwyta - kupiłam  więc nową  Isane z olejkami w Rossmann. Zobaczymy jak będzie dalej.


25 komentarzy:

  1. na prostych pewnie bylby wiekszy effekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie czasami są takie kryzysy! Według mnie zdjęcie 8/03 jest świetne,włosy wyglądają bardzo zdrowo.Trzymaj się cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo . chyba mam zbyt duże oczekiwania

      Usuń
  3. Ja niestety muszę odwiedzić fryzjera. Moje włosy strasznie wypadają, są pocieniowane i do tego strasznie słabe :/ postanowiłam je ściąć i odpocząć od długości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na szczęście nie wypadają

      Usuń
  4. Fakt, że w styczniu wyglądały nieco lepiej. Ale może to właśnie jakieś przesilenie, i nie tylko człowiek jest zmęczony, ale i włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest źle, włosy naprawdę bardzo ładnie wyglądają :) Możliwe, że to przeproteinowanie, ja kiedyś miałam bardzo podobne objawy ;) - zmniejszyłam ilość protein w pielęgnacji i pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, też mam takie odczucia, we wszystkim proteiny

      Usuń
  6. Wiosenny kryzys. Mnie też dopadł w różnych sferach życia i pielęgnacji. Odstawiłam oleje. Przeszłam na różne wciry, mgiełki itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też ulubiony zestaw olejów zawiódł

      Usuń
  7. Włosy mimo obaw wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej sprawdzaj na prostych. Kręcioły inaczej się układają za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale o tym wiem, ale mi nie zależy na ścisłym w cm przyroście tylko efektach wizualnych

      Usuń
  9. Moim zdaniem Twoje włoski wyglądają bardzo ładnie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mozliwe że związane to jest ze zmianą pory roku, daj im chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim jedynym włosowym problemem pomijając skórę głowy są przesuszone końce, na szczęście nie rozdwajają się. Nie długo wybieram się do fryzjera aby podciąć włosy. Twoje włosy wyglądają bardzo dobrze, chyba lepiej niż w styczniu i nie ma co się do nich przyczepiać, są zdrowe. To widać

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne bujne loki :) wydaje mi się, że na to nie zaradzisz, jestem pewna że teraz ciepła pogoda nada im sił do wzrostu ;) trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, też mam nadzieję że pogoda wpłynie na mnie w końcu pozytywnie

      Usuń
  13. No różnica jest widoczna :) powodzenia w dalszych efektach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem widać różnicę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie można odnieść wrażenie, że stoją w miejscu; myślałam, że to zdjęcie z miesiąca. Ale przy kręconych włosach to ciężko ocenić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zapuszczam i nie przejmuj sie w koncu urosną, tylko nie wolno sie tak przejmować że stoją w miejscu :) Trzeba olać trochę przyrost i wtedy momentalnie urosną :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.