2015/03/09

wiosenne porządki, denko nr 2

Denko nr 2 w tym roku, tym razem nosi tytuł: Wiosenne porządki. Pogoda sprzyja takim, a więc pora zabrać się za torbę z wyrzutkami i  pustymi opakowania, które mocno mi już przeszkadzają.




Zielone - kupię, chwalę, lubię
Niebieskie - sama nie wiem co z tym? neutralny 
Czerwone - temu już podziękuję 
  • Sylveco kremowy żel do mycia ciała - recenzja
  • Balea żel pod prysznic Purple Kisses, ładny zapach, brak działania pielęgnacyjnego. 
  • Bielenda Nawilżające Mleczko do ciała Ameryka SPA, nie robi kompletnie nic, skład fatalny, wyrzucam.
  • Born To Bio Olejek z dzikiej róży - recenzja
  • Balea Soft  uniwersalny Krem do ciała i twarzy - recenzja.
  • Joik Peeling do ciała z płatkami owsianymi i brązowym cukrem - recenzja



  • Martina Gebhardt Szałwiowe Mleczko oczyszczające - recenzja 
  • Fitomed Tonik do cery suchej i wrażliwej - recenzja 
  • So Bio Etic Różana Woda do demakijażu - recenzja
  • Fitomed Krem nr 2 do cery naczynkowej - recenzja 
  • Sylveco Lekki Krem brzozowy - recenzja 


  • Prolab Olej Rycynowy - wrażenia z kuracji.
  • Babydream Krem ochronny przed wiatrem i zimnem - recenzja
  • Oillan balance Krem do twarzy Multi-Lipidowy - recenzja 
  • Bocoton płatki kosmetyczne , cena ok, ale płatki dość twarde, prasowane w rowki i brzegi były ostre jak dla mnie, musiałam uważać w okolicach oczu. 
  • Alva Krem do rąk, próbka. Zbyt małe opakowanie, aby się zakochać. Skład bardzo dobry.


  • Ados Ekspresowy wysuszacz lakieru z nabłyszczaczem, jakiś taki chemiczny i nie wcale nie działa.
  • Orly lakier French Tip, zgęstniał, ale i tak był gęsty jak jak dla mnie od początku. 
  • Joko  odżywka do paznokci Ekspresowe wzmocnienie , nic nie robi z paznokciami.
  • Annabelle Minerals Podkład kryjący - recenzja .
  • Sante Puder Compact - recenzja .
  • Sante Pomadka ochronna Bio-Goji - recenzja .


  • Orientana Krem na dzień/na noc Żeń-szeń indyjski
  • Absolute Organic Krem nawilżający na noc 
  • AnneMarie Borlind Aqua Nature  Krem 
  • Alva Hudrogel serum
Z powyższych próbek mocno zainteresował mnie krem Orientana.


17 komentarzy:

  1. No jak ładnie. Lubiłam zapach tego zelu z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię kremy dla dzieci z Babydream :) Zawsze na zimę zaopatruję się w ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze przyzna, że nie miałam żadnego produktu

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże denko i ciekawe kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne denko, ale chyba nic z niego nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku porządkuję na bieżąco - przy każdym denkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, czas na porządki.. Czasami sa takie ładne opakowania ze szkoda mi wyrzucać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam napisać o ostatnim denku grudnia i nie napisałam... pewnie już sobię odpuszczę ten post.

    OdpowiedzUsuń
  9. no no! pozbyłaś się połowy łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile mi jeszcze zalega do zużycia . Chyba się nigdy nie pozbędę nadmiaru kosmetyków.

      Usuń
  10. ten żel od Sylveco mnie już dosyć długo kusi, poza tym też wszystko co pokazałaś nie znam, ale sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam,czytam i czytam - i śmiem twierdzić,że SYLVECO szczyci się samymi pozytywnymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też się wzięłam za wiosenne porządki w kosmetykach, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne denko.. mam krem sylveco brzozowy - czeka w kolejce, zobaczymy, jak się sprawdzi u mnie;)
    :*

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.