2015/04/23

Aktualna pielęgnacja włosów + nowości

Witajcie w ten piękny, wiosenny dzień. Dziś przygotowałam dla Was spontaniczny wpis na temat mojej aktualnej pielęgnacji włosów:



  • Bjobj Nawilżający Szampon do włosów suchych i delikatnych z wyciągiem z aloesu. Delikatne oczyszczanie skóry głowy to jego główne zadanie . Zalecany do włosów suchych i łamliwych . Myje bez podrażnień. Nie robi siana na głowie, ale nie czarujmy się, od odżywienia włosów jest odżywka i/lub olej. Jednak gdy umyłam włosy tylko tym szamponem, były naprawdę ładne, nie splątane i nie suche. No ale zabrakło tego dociążenia, co w przypadku włosów kręconych jest wskazane. Pełna recenzja już  wkrótce. 
  • Eco Cosmetics Szampon Pielęgnacyjny z liściem oliwnym i malwą. Tzw. rypacz , naprawdę bardzo dobrze oczyszcza skalp i włosy.  Nie będę się powtarzać, bo co dopiero pisałam jego recenzję, szampon polecam gorąco!
  • Sylveco Odżywka wygładzająca do włosów , łopian większy, olejek sosnowy. Nowość w pielęgnacji! dopiero raz użyta,  jako odżywka do mycia włosów i skóry głowy. Po wizycie u fryzjera musiałam jakoś dać włosom dojść do siebie.  Jak ja nie znoszę tego wszystkiego, co robią tam moim włosom: czesanie, suszenie mocnym strumieniem suszarki, usztywnianie włosów czymś dziwnym do stylizacji . Wracam do domu z kaskiem i tam czeka na mnie  Sylveco odżywka - wybawiciel, włosy od razu odżyły
  • Isana Professional Odżywka Oil care. Znalazła u mnie zastosowanie głównie jako produkt do zmywania, emulgowania (?) olejów z włosów i  w tej roli spisuje się świetnie. Użyta jako zwykła odżywka, po myciu włosów bez olejowania, nie robi prawie nic. Włosy są miłe, gładkie, sprężyste - ale  tylko przez 2 godziny po myciu. Później są takie jakbym wcale nie użyła odżywki czyli suche i puszące się. Na pewno tej odżywki nie kupię ponownie. 



  • So bio Etic Odżywcza Maska do włosów Olejek Arganowy. Pisałam o niej już Tutaj, nie będę się powtarzać.   W tej chwili mam ją  już na wykończeniu. Świetna maska, polecam , ale czy kupię ponownie ? Lubię testować nowości a zapach trochę mi się znudził.  
  • Hipp Oliwka pielęgnacyjna. Moja ulubiona i niezawodna od lat, ciągle do niej wracam.  Na moich włosach sprawdza się idealnie.  Szybko wnika, także nie mam wrażenia tłustości i kapania oleju z włosów. To chyba też jest i wyznacznik trafnego dobrania olejów do typu porowatości.  Wystarczy trzymać ją  godzinę a efekt zachwyca. Zaletą jest na pewno też to, że łatwo mi ją zmyć. Jednak wadą jest opakowanie, przy aplikacji olej lubi sobie chlapnąć tu i ówdzie, byle nie na włosy. 
  • Natura Siberica Rokitnikowy Spray - kondycjoner odżywczy do włosów . Szukałam długo naturalnego produktu do stylizacji włosów i w końcu znalazłam taki w sklepie Blisko Natury.  Spray stosuje trochę inaczej niż producent zaleca, czyli nie do stylizacji na ciepło. Spryskuje nim suche włosy, zazwyczaj gdy widzę, że są  przesuszone i zbyt puszyste. Super chroni przed słońcem.  Pełna recenzja niebawem, ale już dziś mogę Wam go polecić. 
  • BingoSpa 100 % Olejek Arganowo-Migdałowy , włosy-twarz-ciało. Całkowita Nowość. Niedługo rozpocznę testy więc będę mogła się z Wami podzielić moją opinią. 



Napiszcie koniecznie jeśli znacie te produkty lub któryś Was zainteresował?



31 komentarzy:

  1. zaintrygowała mnie nowość bingo spa, czyli połączenie olejku arganowego i migdałowego w jedno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś nie widzę mojego wcześniejszego komentarza :P ciekawa jestem tego oleju z Bingo Spa :) nic nie miałam z Twoich produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta odżywka z Sylveco :) Też nie cierpię tego, co fryzjerzy robią z moimi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety czasem trzeba się wybrać do fryzjera

      Usuń
  4. Również używam tej kuracji arganowej z Isana :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się rozejrzeć za sprayem z Natura Siberica! Czekam na Twoją recenzję odżywki Sylveco, jestem bardzo ciekawa ich kosmetyków do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też króluje oliwka hipp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. własnie umyłam włsoy owsianym sylweco i sa super musze pomyslec o odzywce chyba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampony Bjobj oraz Eco Cosmetics bardzo mnie zainteresowały, przy czym o pierwszym słyszałam, a drugiego nawet na oczy nie widziałam :) Skusze się, zwłaszcza, że go polecasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. musze wypróbować kurację arganową od Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnych z tych produktów nie używałam: )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawią mnie produkty Isany :) Produkty Sylveco uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywka Sylveco mnie zainteresowała, lubię tę firmę - nawet bardzo, ale jeszcze nie miałam zadnych ich kosmetyków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorąco polecam wszystko prawie od Sylveco jest super

      Usuń
  13. Chętnie poczytam więcej o odżywce sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością o niej napiszę wiele więcej bo zapowiada się ciekawie

      Usuń
  14. Ja lubię odżywkę isana ale nakładam ją ( jak każdą odżywkę ) na jakieś 15 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa odżywki z Sylveco. Może kiedyś kupię, ale na razie mam od groma takich rzeczy :P W każdym razie jest na wishliście 5 lat w przód :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam odżywkę z Isany ale do włosów brązowych i spisała się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam inne włosy niż Ty, ale o maseczce z ISANY słyszałam wiele dobrego i sama ją chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta odżywka z isany jest przeważnie chwalona. mamy podobną strukturę włosa więc pewnie u mnie też ny nie robiła zbyt wiele. moje włosy też mają skłonność do puszenia się :/

    OdpowiedzUsuń
  19. great post :) have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci, że ja za szamponami bjobj nie przepadam; ten co używasz okazał się niewypałem, ale kusi mnie odżywka sylveco..chociaż muszę zużyć te co kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rokitnikowy żel Natura Siberica to prawdziwy hit sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.