2015/04/07

Nowości marcowe

Święta, święta i po świętach, oklepane ale jakże prawdziwe. Dziś, aby Was bardzo nie męczyć (i siebie), przygotowałam  zestaw nowości, jakie napłynęły do mnie w przeciągu minionego miesiąca. Sama się sobie zdziwiłam, a tego naprawdę  zebrało się sporo. Zapraszam:

Zamówienie ze sklepu Skarbiec Natury: Neobio Emulsja do demakijażu oczu, Mydłofaktura Mydło Szałwiowo-Pokrzywowe, So Bio Etic Mascara Pogrubiająca, Eubiona Organiczny Krem do stóp z szałwią.



Przesyłka od sklepu Blisko Natury:  Natura Siberica Rokitnikowy Spray-kondycjoner odżywczy do włosów, Lavera Dezodorant z wyciągniem z bio-bambusa i bio-trawy cytrynowej, Mydło Aleppo Oliwkowo-Laurowe z olejem z czarnuszki.  W paczce była też chusteczka- dezodorant Crystal Essence ale już trafiła do torebki.


Przesyłka od Green Line:   z nowej serii Summer Time Martina Gebhardt wybrałam do testowania Krem Regenerujący na Lato 15 ml  oraz 2 próbki,  Body Oil i Face&Body Lotion.


Dzięki uprzejmości Bemybio będę testować  Bjobj Nawilżający Szampon do włosów suchych i delikatnych z wyciągiem z aloesu .


W marcu poszły  w ruch produkty samoopalające i brązujące od VitaLiberata.  Recenzję pianki 2-3 Week Tan Mousse można było przeczytać Tutaj.  Na swoją kolej czeka jeszcze Samoopalacz brązujący w emulsji zmywalny.  No i wspaniała rękawica do aplikacji, o której też już pisałam.


Bardzo ucieszyła mnie  kontynuacja współpracy z Uzdrowisko Rabka: obecnie testuje Masło do ciała z Kompleksem  Wyszczuplającym oraz mini peeling cukrowo-solny (o którym napiszę więcej już niebawem).


Z Medbeauty mam  jeszcze do przetestowania:  Koloidalne Złoto Hydrożelowa Maska na okolice oczu. O Mleczku do demakijażu można było poczytać Tutaj.


Na koniec 2 nowości i zarazem odkrycia marcowe, niekosmetyczne: Biofix Herbatka z Maliną i Lipą oraz Miód Lipowy, Miody z Pogórza.


36 komentarzy:

  1. świetne nowości, aż żałuję, ze żadnej z nich nie znam!

    OdpowiedzUsuń
  2. same wspaniałości, zachciało mi się zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydło z pierwszego zdjęcia cudne!
    To ślimaczek jest????

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fantastyczne kosmetyki! Niech Ci dobrze służą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełka w kostce,to coś co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości :)) parę znam i lubię !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślimaczkowe mydło jest urocze:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jak spisze sie peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam to aleppo z czarnuszką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling cukrowo solny chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  11. o proszę, ile nowości cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej ale fajne nowości oddaj troche;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie ta pianka z VitaLiberata czeka już na wypróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cuda! Ja już poczyniłam dość spore zakupy w tym miesiącu na kwiecień. Co prawda czekam jeszcze na kilka paczek, ale już teraz śmiało mogę powiedzieć, że jestem obkupiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak ocenisz szampon bjobj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa tego odżywczego sprayu do włosów :) Czekam na recenzję !

    http://carminlove.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości! Mnie najbardziej zaciekawiło mydło z Mydłofaktury :) Cudnie wygląda.

    I miodek widzę :D

    Miłego używania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie sporo cudowności :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, jak ten szampon się spisze :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale dużo fajnie zapowiadający się rzeczy:) Będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega świetne nowości :) Ciekawi mnie dezodorant Lavery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo! Lubię takie herbatki nowe próbować!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kosmetyki, cuda jakieś chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe nowości :) Nic nie znam, więc tym bardziej czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mydło z Aleppo tak pokochałam, że teraz nie wyobrażam sobie mycia twarzy czymś innym, mojej skórze służy idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe kosmetyki! Najbardziej interesuje mnie ten szampon!;) A propos kosmetyków-u mnie jest rozdanie teraz:) zapraszam do wzięcia udziału: http://saszen.blogspot.com/2015/04/give-away.html#comment-form. Jeśli nie masz ochoty, to mimo to zapraszam do najnowszej notki, może się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że nie macie problemów z mydłem Aleppo....ja mam alergię i nie mogę używać.
    Z bjobj jest też świetna maska do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  28. no tyle ciekawostek u Ciebie! nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wierzę, że to piszę, ale chętnie przetestowałabym wszystko ;x

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.