2015/05/31

Denko nr 4 maj

Witam po paru dniach przerwy na blogu. Koniec miesiąca skojarzył mi się z przemijaniem, co za tym idzie -  z denkiem, dlatego dziś pora na porcję zużytych opakowań.  Zapraszam fanów tego dość popularnego w świecie blogerskim tagu.  W tym miesiącu nie mam dużo opakowań, a to dlatego, że wcześniejsze denka były średnio co 1,5 - 2 miesiące.


  • Eco Cosmetics Szampon pielęgnacyjny z liściem oliwnym i malwą. Recenzja. Bardzo dobry szampon, kupię ponownie. 
  • Martina Gebhardt Tonik do cery wrażliwej . Recenzja.  Małe opakowanie, ale za to z atomizerem.  Działa trochę jak woda termalna więc nie wiem czy opłaca się kupować w tej cenie tak małą butelkę. Ja sobie ją zostawię na inny tonik, bo taka forma aplikacji  bardzo mi odpowiada.
  • Isana Professional Odżywka Oil care. Recenzja. Za słaba na moje włosy, trochę podrażnia skórę głowy.  Nie kupię. 
  • Alterra żel do mycia Lavenda i Bio Malwa. Żel służył mi głównie do mycia rąk. Nie wysuszał, ale i nie nawilżał skóry.  Może kupię. 
  • Fitomed Krem nr 12 do cery tłustej i trądzikowej. Recenzja.  Dla mnie kremy lekkie okazały się zdecydowanie zbyt lekkie, musiałam mieszać go z olejkiem migdałowym aby lepiej nawilżał. Nie kupię. 
  • Fitomed Aktywny Olej witaminowy z Q10. Recenzja.   Stosowałam zazwyczaj jako dodatek do kremu lub balsamu. Raczej nie kupię . 


  • Martina Gebhardt Emulsja z Szałwią do cery tłustej i zanieczyszczonej. Recenzja. Miałam opakowanie 100 ml, jak więc możecie się domyślić -  nie wiem czy  kupię ponownie.
  • Veet Plastry z woskiem Skóra wrażliwa . Recenzja. Bubel, który wywołał uczulenie. 
  • Now Foods C-1000 Witamina C z bioflawonoidami. Nie kupię ponownie. Według mnie korzystniej jest przyjmować naturalną wit. C np. z  Acerola. Muszę przyznać jednak, że podczas przyjmowania tej wit. C nie chorowałam prawie wcale. Niestety nie zauważyłam zmniejszenia  naczynek na nosie, pomimo że wit. C brałam 3 miesiące.
  • Próbki kremów lekkich Sylveco i krem pod oczy. Trochę czuje już przesyt marką, więc raczej nie kupię pełnowymiarowych. 
  • Próbki Martina Gebhardt Sheabutter Emulsja do cery wrażliwej z masłem shea. Raczej nie kupię pełnowymiarowego opakowania, dla mnie za słabe nawilżenie, wolę kremy Martina, są bogatsze, tłuste ale pozytywnie wpływają na moją cerę. 


Niebieskie - neutralne, czerwone - jestem na nie , zielone - polecam .


Jestem ciekawa, czy znacie te kosmetyki i jak wyglądają wasze denka w tym miesiącu?



12 komentarzy:

  1. ładne denko :) tonik mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie cały veet to jedno wielki bublostwo, nic się u mnie nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe zużycie :) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon EcoCostetisc mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Emulsja z szałwią wygląda interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, naprawdę warto ją mieć, zwłaszcza przy problemach z tłustą cerą

      Usuń
  6. Wg mnie plastry Veet są słabe, a ich cena nie jest adekwatna do jakości ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, można znaleźć połowę tańsze i skuteczne plastry

      Usuń
  7. no proszę jakie ładne zużycia! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Denko bardzo ładne, nie miałam nic z tych rzeczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie na szczęście plastry nie podrażniły

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wyjątkowo, robię teraz denko dwumiesięczne [maj - czerwiec] ze względu na wyjazd.
    Nie za bardzo znam te produkty. Mogę tylko się wypowiedzieć o wosku w plastrach, który też kupiłam raz i nigdy więcej!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.