Letnie paznokcie z Astor Quick&Shine


Coraz cieplejsza pogoda wymusza szaleństwo kolorów na paznokciach. Skusiłam się na 2 nowe lakiery z oferty Astor Quick&Shine, Wybrałam odcienie nr 101 i 202. Dziś zaprezentuje ten bardziej żywy czyli 202 I'm in the Pink. Coś dla wielbicielek barbiowego różu. 
Producent, jako hasło reklamujące ten lakier podał: Intensywny kolor i połysk. Natychmiast.
Nowa,  ulepszona formuła.
Intensywny błyszczący kolor.
Szybkoschnący.

Tak kolor prezentuje się na stopach:

Moje wymagania wobec lakieru, to takie aby lakier zbytnio nie śmierdział i  ładnie krył paznokcie. W tym wypadku spełnia moje oczekiwania. Lakier kryje po 1 warstwie, paznokcie ładnie błyszczą. Liczy się oczywiście kolor, jak dla mnie tu trafiony w 100 % w mój gust. Z tym , że ja takie kolory lubię ostatnio tylko na stopach, stąd i prezentacja koloru na tej dolnej kończynie.
Lakier Astor Quick&Shine posiada szeroki i płaski pędzelek, którym niezbyt łatwo operuje się przy małych płytkach u stóp. Na szczęście są chusteczki do zmywania lakieru, którymi łatwo jest zmyć ewentualne niedociągnięcia. Co tu  pisać, pół palca sobie pomalowałam tym lakierem. Tak, to się często zdarza przy samodzielnym malowaniu stóp.  W dodatku jak lakier jest rzadki, to  jeszcze łatwiej sobie wyjechać.
Ogólnie lakier na plus: Kolor trafiony, w butelce wygląda tak jak i na paznokciach. Schnie w miarę szybko, ale nie jest to na pewno 45 sekund, raczej do 5 minut.

Lubicie takie róże ?


16 komentarzy:

  1. Świetny odcień, lubię takie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :) Właśnie najbardziej lubię malować paznokcie u stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie maluję paznokci,ale zdjęcie Twoich stópek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lakiery tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam ani jednego z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię serię Quick&Go, bo naprawdę szybko schła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kolory wlaśnie wiosną i latem. Bardzo ładnie sie prezentuje, myślę, że na opalonych dłoniach wyglądałby przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor, bardzo lubię takie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie ten kolor wygląda na stopach !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda i na stopach i na dłoniach - sama ostatnio zakupiłam kilka lakierów Astora z tej serii. Co prawda na braki kolorów nie narzekam, ale że mogłam wspomóc DKMS jednym procentem kupując lakiery, to była to dla mnie kolejna wymówka na uzupełnienie pewnych "braków" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwa kolory ciemnofioletowy (356) oraz szary z odcieniem fioletu (360).
    Lakiery faktycznie szybko wysychają, ale potrzeba dwóch warstw by dobrze prezentowały się na paznokciach, a najlepiej trzech. Wtedy można uzyskać pożądany efekt. Przy takim stosowaniu niestety spada wydajność produktu.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.