2015/05/26

Maj w zdjęciach


Kolejny dzień z rzędu pada deszcz.  Dobrze, że jest zieleń i śpiew ptaków, bo poczułabym się jak w listopadzie. Dziś wpadam z szybkim postem - podsumowaniem maja.  Tak, niestety mamy już ostatni tydzień tego najpiękniejszego miesiąca w roku, pomyślałam więc, że całość podsumuje z pomocą zdjęć z mojego telefonu. 


Cudowne fotki z rowerowych wycieczek, chyba nie ma lepszej pogody niż ta majowa. Przyroda świeżo obudzona do życia,  napawa sporym  optymizmem.


Moja Pusia też skorzystała ze spacerów w promieniach słońca.

Nowy zwierzak, chomik Henryk.

Po 4 miesiącach zastanawiania się, kupiłam patelnie ceramiczną stalową z Ambition.

Suplement diety: Olej z Nasion wiesiołka. Macie ochotę o nim poczytać?  Recenzja pewnie będzie w czerwcu.

W Maju poznałam świetną markę naturalnych mydeł: Mydłofaktura. Niebawem spodziewajcie się moich recenzji na temat mydeł: piwne oraz peeling z makiem .  Recenzja mydła szałwia-pokrzywa była już na blogu.

Znalazłam świetny sklep, gdzie mają duży wybór Weledy w dobrych cenach - klik.  Są też dostępne niektóre próbki.

Ulubione kremy z Eubiona - marka eko warta uwagi, w nie dużych cenach i o dobrych składach. 

A końcowe, deszczowe dni maja umilają mi  smaczne napoje:
Napój kakaowy Bio 
Yogi Tea dla kobiety



28 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zdjęciowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy Cię to pocieszy, ale niedługo ma być piękna pogoda i upały:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak będzie. Tylko później znowu Beda te okropne burze.

      Usuń
  3. Bardzo fajne nowości i śliczny Henryk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że obecnie pogoda pozostawia wiele do życzenia :-/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja znów nie próbowałam budyniu, ale w takiej sytuacji spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Maj piękny i zwierzaczki twoje też! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z Ambition mam zestaw noży, które okazały się totalnym niewypałem- dwa się postrzępiły, a w trzecim przy krojeniu chleba złamał się koniuszek ostrza:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakieś buble. Z patelni nawet jestem zadowolona. Ale nie wiem jak będzie z trwałością. Teraz bardzo ciężko kupić coś porządnego do kuchni. Wszystko takie lipne. Ale powłoka ceramiczna jest super. Jedzenie w końcu ma swój smak a nie teflonu jak w starej patelni.

      Usuń
  8. Fajnie minął Ci maj. Chomik cudny, uwielbiam chomiki, chociaż wolę Syryjskie:) ostatnio mi się śniło, że kupiłam białą patelnię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest popyt na te patelnie, jak na wszystko co zdrowsze, Syryjskiego nie miałam , wydaje mi się za duży , ale kto wie, może kiedyś będę takiego miała

      Usuń
  9. Hejka
    Załozyłam nowego bloga, wpadniesz i zostaniesz na dłużej?

    http://mojmalyogrodeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, chciałabym mieć chomika. u mnie ciągle jest zimno, pochmurno i sucho, pogoda koszmarna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bez chomika już sobie nie wyobrażam życia, to takie urocze stworzenia , zresztą jak wszystkie zwierzaki nadają życiu więcej radości

      Usuń
  11. piękne zdjęcia a Pusia jak ładnie zapozowała do zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę patrzeć na ten maj, jest taki okropny i zimny, deszczowy, porażka jakaś...oby czerwiec przyniósł ładniejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby przyniósł , ale pogoda jakaś zwariowana ostatnio

      Usuń
  13. To pierwsze zdjęcia wygląda bajecznie! chciałabym się tam teraz znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie uroczo wyszło, ale teraz jest mokro i brzydko i miejsce urok straciło

      Usuń
  14. lubie tego typu posty :) super

    OdpowiedzUsuń
  15. No maj w tym roku nie zachwycił, niestety… Ale udało Ci się uchwycić piękno natury!
    Miałam kiedyś taką samę herbatę Yogi, ale nie za bardzo mi smakowała

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.