Mydłofaktura Kakaowe i Peeling z makiem



O mydełkach z Mydłofaktury pisałam już na blogu. Nie mogłam czekać i musiałam wypróbować kolejne mydła: Kakaowe i Peeling z Makiem. Nie wątpliwie zachwyciły mnie tak, jak i poprzednicy. 

Naturalne Mydło Kakaowe

Opis mydła:

 Masło kakaowe jak i proszek kakaowy (ciemne kakao) sprawiają, że mydło ma szczególne własności odżywiające skórę, przeciwdziałające wolnym rodnikom oraz wspomagające regenerację. Mydło kakaowe polecamy do każdego rodzaju skóry, w szczególności zmęczonej, potrzebującej regeneracji. Mydło kakaowe nie zawiera olejków eterycznych, pachnie naturalnie kakao.

Mydło kakaowe może być stosowane do twarzy, ciała i włosów.

Mydło kakaowe jest wyrabiane wyłącznie przy użyciu olejów roślinnych, odpowiednie dla wegetarian oraz wegan.

Zawiera naturalną glicerynę powstałą w trakcie procesu zmydlania.

Użyte surowce: oliwa z oliwek, olej kokosowy, olej rycynowy, masło kakaowe, masło shea, kakao.


Moim zdaniem:

Mydło Kakaowe jest zdecydowanie najbardziej nawilżające ze wszystkich, jakie miałam przyjemność używać. Wytwarza podczas mycia dużo kremowej piany, która jest biała, lecz przy spłukiwaniu widać brązowy kolor. 

Oczyszcza skórę bardzo dokładnie, pozostawiając ją jednocześnie gładką.  Nie ma nawet potrzeby stosować balsamu po myciu. Mydło też ma działanie łagodzące np. po depilacji czy opalaniu. Zapobiega przesuszaniu oraz stanom alergicznym. 

Mydło Kakaowe jest dość miękkie, nie rozpływa się jednak, jeśli jest dobrze przechowywane, tzn. nie pływa w wodzie. Zapach mydła jest ledwie wyczuwalny, ale jest to prawdziwe kakao, bez żadnych sztucznych perfum. 

Bardzo spodobało mi się działanie tego mydła również przy myciu twarzy. Cera jest ładnie oczyszczona i ukojona. Kosmetyk dobrze współgra z moją obecną pielęgnacją.


Mydło Peeling z Makiem



Opis Mydła:



 Ziarna maku dają efekt peelingu na skórze. Jasny żółty kolor mydła pochodzi od naturalnego barwnika - ziaren annato (sproszkowane ziarna annato są macerowane oliwą). Mydło peeling z makiem zawiera naturalne olejki eteryczne - ze słodkiej pomarańczy, bergamotowy, litsea cubeba.

Mydło peeling z makiem można stosować do twarzy i ciała. Zalecamy jednak ostrożność w stosowaniu na twarz ze względu na obecność cząstek ścierających.

Mydło peeling z makiem jest wyrabiane wyłącznie z olejów roślinnych, odpowiednie dla wegetarian oraz wegan.

Zawiera naturalną glicerynę powstałą w trakcie procesu zmydlania.

Użyte surowce: oliwa z oliwek, olej kokosowy, masło shea, olej ryżowy, sproszkowane ziarna annato, olejki eteryczne (ze słodkiej pomarańczy, bergamotowy, litsea cubeba).




Moim zdaniem:

Miałam nadzieję, że mydło to okaże się faworytem do peelingu ciała. Jednak jak dla mnie okazało się zbyt ostre. Drobinki są ostrzejsze niż peeling z kawy. Jednak wiem, że są osoby, które lubią bardzo ostre peelingi i takim z pewnością spodoba się jego działanie.  Poza peelingiem mamy tu też sporo kremowej piany, która świetnie myje i nawilża ciało.  

Mydło sprawdziło się  u mnie rewelacyjnie do stóp. Jest o wiele przyjemniejsze niż pumeks. Wygodniej jest mi go trzymać w dłoni. Nie ma obawy o przykre otarcia naskórka na innej części ciała.   Drobinek maku jest sporo. 

Skóra moich stóp jest dość zadbana. Stosuje regularnie dobre kremy, więc nie narasta mi  tego zbyt wiele.  To mydło jest bardzo przyjemne, oprócz peelingu, zapewnia też masaż oraz nawilżenie i regenerację. Jednym  słowem  SPA dla stóp. 

Mydło posiada delikatny zapach i pochodzi on od olejków eterycznych w nim zawartych.



Mydłofaktura posiada szeroki wybór naturalnych mydeł, każdy znajdzie coś dla siebie.  A jak dobrać mydło do rodzaju cery? Tutaj
Ciekawa jestem czy się skusicie ?



22 komentarze:

  1. Kuszą mnie te mydełka od jakiegoś czasu :) Bardzo fajne to kakaowe :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Makowe pewnie przypadłoby mi do gustu. Ja własnie jestem fanką mocnego tarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to kakaowe chciałabym mieć

    OdpowiedzUsuń
  4. Kakaowe mocno wpadło w moje oko :). Chociaż jeszcze bardziej kuszą mnie inne mydła i po nie sięgnę w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszę krótko: chcę, chcę, chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oba bym bardzo chciała przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  7. MYDŁO PEELING z MAKIEM bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba bardzo mi się mydełko kakaowe :) Świetna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio pokochałam takie mydła w kostce, więc chciałabym mieć i te :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ten ślimaczek <3
    a zapach kakaowego skusiłby mnie do zakupu pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zainteresowało mnie to mydełko z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie potrafię oprzeć się takim mydełkom,
    Kawowe Ach...

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od jakiegoś czasu kuszą mnie mydełka tej marki i pewnie w końcu skuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałoby mi się w szczególności jako środek złagadzający po depilacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło powinno nadać się też do depilacji, bo wytwarza dużo kremowej piany.

      Usuń
  15. ja za mydłami nie rpzepadam i nie mam jakoś parcia ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te mydełko, a ślimak uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mydło kakaowe musi pewnie obłędnie pachnieć! Bardzo urocze są te mydełka :) Gdybym mieszkała w Polsce na pewno bym kilka rodzai wypróbowała ale niestety u nas za granicą nie ma takich fajnych rzeczy...
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na recenzje kosmetyków które polecam : www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.