Kosmetyczne hity ostatnich miesięcy


Zastanawiałam się nad częstszym dodawaniem tego typu postów, bo wiem, że wiele osób nie ma czasu czytać długich recenzji. Dziś przedstawię produkty już znane na blogu, warto jednak przypomnieć je ponownie, gdyż zasługują na miano hitów:



  • Gumki do włosów Invisibobble. Absolutny hit! Od kiedy stosuje te gumki, nawet nie spojrzałam już na inne akcesoria do upinania. Gumki są bardzo wygodne i co ważne, trzymają się moich włosów.  Mam włosy średnio i wysokoporowate, kręcone. 
  • Lakier Astor Quick&Shine, nr 202,  kolor który gości na moich paznokciach najczęściej tego lata. Ostatnio nawet polubiłam go na moich dłoniach. A na stopach wygląda Tak.
  • BingoSpa 100% Olejek Arganowy-Migdałowy.  Absolutnie niezbędny dla moich suchych włosów. Sposób na szybką regenerację, bez zabierania czasu na żmudne zabiegi pielęgnacyjne.  Recenzja
  • Weleda Balsam do stóp z mirrą, z efektem odświeżającym. Stosujemy oboje z mężem. Link do recenzji. Na pewno będziemy do niego wracać. 




  • Sylveco Odżywka Wygładzająca do włosów . O tym, że ta odżywka  zaskarbiła  sobie moją przychylną opinię świadczy fakt, że kupiłam ją znów.  Poza tym, jak jestem w drogerii i mam brać coś naszpikowanego chemią, to jednak wolę Sylveco. Recenzja
  • Bjobj Szampon  Nawilżający do włosów suchych.  Gdy tylko się skończył powróciły problemy z suchością włosów.  Bardzo bym chciała jeszcze go kupić, ponieważ leczy wszelkie problemy ze skórą głowy. Recenzja
  • Mydła z Mydłofaktury polubiłam wszystkie, jakie miałam: Piwne, Kakaowe, Peeling z Makiem , Szałwiowo-pokrzywowe
  • Provag Emulsja do higieny intymnej. Tutaj recenzowana . Polecam, naprawdę porządny produkt. 

39 komentarzy:

  1. nie wyobrazam juz sobie nie miec tych gumek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych produktów znam tylko gumeczki :) również bardzo je lubię, chociaż moich włosów tak dobrze nie trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się lakier:) chyba nigdy nie miałam lakieru z astora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz mam i jestem zachwycona

      Usuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale te gumki chyba sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie wpisy - pozwalają dowiedzieć się, co najlepiej służy innym i dotrzeć do starszych recenzji, które komuś mogły umknąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebawem też będę mieć te gumki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Astora miałam kilka lakierów i są to naprawdę dobre lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie te gumki niestety niezbyt się spisują :/ Lubię czuć, że włosy sa mocno związane, a z tymi gumkami niestety nie jest to możliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie trzymają mocno, ale nie ciągną

      Usuń
  9. Muszę kupić te gumki, bo są naprawdę genialne z tego co słyszałam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę moje ulubione gumki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie jakoś te gumeczki nie zachwyciły niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  12. też używam gumek Invisibobble i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. cały czas myślę nad tymi gumkami do włosów ale mam cięzkie i długie włosy i nie wiem czy te gumki by się nadawały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. musze zakupic te gumki w końcu

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post, nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. znam jedynie gumki Invisibobble i je uwielbiam! ja mam przezroczyste:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego z tych produktów nie dane mi było używać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostastnio wreszcie kupiłam sobie tą jedną gumeczkę ale jakiejś innej firmy w Ross i też jest super !

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam żadnego z przedstawionych produktów, ale najchętniej wypróbowałabym olejek z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakup kolejnej butelki odżywki Sylveco jest najlepszą rekomendacją. Muszę koniecznie ją wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podróbkę tej gumki invisibobble i też się sprawdza dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gumki są super, reszty niestety nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam tylko gumeczki i też są moim hitem! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie trochę rozczarowały invisibobble, nie trzymają za bardzo moich włosów i co najgorsze wyrywają je przy ściaganiu :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja naprawdę uwielbiam gumki do włosów Invisibobble :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.