Lipiec w zdjęciach


Ostatni dzień miesiąca, coraz bardziej lubię robić takie podsumowania. Zapraszam na porcję zdjęć z telefonu:



W lipcu wielki powrót duetu Sylveco: Odżywka wygładzająca   i Balsam myjący. Jak spisują się razem? Powiem Wam, że średnio. Balsam nie domywa skóry głowy, a Odżywka jeszcze bardziej potęguje uczucie przeciążenia skalpu. Poza tym, to niedostatecznie nawilża moje włosy latem, przez co stały się trochę spuszone i suche. Za to solo są całkiem godne polecenia.  Pierwszy raz mi się zdarza, aby kosmetyki tej samej marki nie uzupełniały się nawzajem a lepiej reagowały z innymi kosmetykami.


W lipcu udało mi się dostać do testów nowej Mascary Astor Seduction Codes nr3, której test był już na blogu.  Ten tusz wiernie mi służy niemal codziennie, co świadczy chyba o tym, że bardzo odpowiada mi jego trwałość. Nie ma nic gorszego niż nie trwały makijaż latem. 


Pozostając w temacie kosmetycznym, to jest mój letni niezbędnik ever! Eco cosmetics ochrona UV i okulary przeciwsłoneczne. W tym roku po raz pierwszy mam ciemne szkła optyczne robione na zamówienie, ich wygoda jest nieoceniona. Na zdjęciu jest podkład z SPF 30 oraz Emulsja do opalania SPF 20, której używam do ciała. 


Lipcowy przysmak, po którym sięgałam najczęściej: Borówki


Nowy suplement, Kurkuma w kapsułkach Swanson. Na poprawę trawienia i pracę wątroby. Zdecydowanie jestem zwolenniczką naturalnej suplementacji. 


W lipcu pogoda zachęcała do takich wyskoków nad jeziorko. 


Był też bardzo ciekawy turniej rycerski czyli symulowane walki rycerzy, ale niektóre wyglądały całkiem serio. Dobrze, że broń była tępa. Lubicie takie imprezy, bo ja bardzo. 


Słodkie kociaki mojej mamy, rozkoszne i leniwe podczas letniego dnia. 


Na koniec zostawiam Was z pięknymi królowymi ogrodu mojej znajomej.

16 komentarzy:

  1. Borówki - pychota! Kociaki słodkie :))))
    I jakie nowe, wesołe tło bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam borówki! codziennie zjadam przynajmniej pół kilo:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyła mnie Twoja opinia o Sylveco, ich kosmetyki do twarzy wprost uwielbiam ale jeśli te do włosów obciążają, to chyba sobie daruję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zniechęcaj się, u mnie latem sprawdza się inna pielęgnacja włosów

      Usuń
  4. Kociaki słodziaki :D Borówki uwielbiam! Róże cudne!

    Piękny lipiec :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) ja nie przepadam za borówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kicie i borówki kupiły posta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkie kociaki, wiem, że u nas jest sezon na jagody w lesie ale jeszcze ich nie jadłam w tym roku. borówki też są smaczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Okulary z dobrymi szkłami to postawa dobrej ochrony.A borówki to pychota;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zajadam borówki :D
    A nad jeziorem jeszcze nie byłam, choć planuje od miesiąca :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się sprawdza podkład do twarzy Eco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety troche się obawiam że zaczął mnie zapychać.

      Usuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.