2015/07/05

Wakacyjne nowości: Invisibobble, Weleda, Martina Gebhardt, Eco Cosmetics, Petal Fresh

W końcu zdecydowałam się na zakup kultowych gumek do włosów. Pierwsze próby zaliczone na piąteczkę. Do koszyka wpadło  parę kosmetyków typowo letnich, aby te upały były choć odrobinę łatwiejsze do zniesienia. Zapraszam na nowości kosmetyczne:

Gumki do włosów Invisibobble, hebe.



Weleda: Balsam do stóp z mirrą (kolejne opakowanie),
Żel pod prysznic z olejem Migdałowym,
Próbki Weleda: żele pod prysznic i balsam do ciała, krem Calendula Baby z cynkiem.


Martina Gebhardt Salvia: Emulsja i Tonik .
Eco cosmetics Podkład w kompakcie SPF 30 .


Petal Fresh: Nawilżający Balsam do rąk i ciała Aloe&Citrus,
Szampon do włosów Nawilżający Aloe&Citrus,
Biovax Odżywka BB Naturalne Oleje (kolejny zakup). 



19 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa wszystkich produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nabytki, wiele chętnie bym przygarnęła :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości :) bardzo lubię te gumki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się gumkami zachwycam właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam dzisiaj w realu te gumeczki we włosach, może się sprawdzają, ale moim zdaniem lepiej prezentują się jednak najzwyklejsze gumki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy! Sama bym chętnie przygarnęła coś dla siebie.
    A poza tym to szalenie mnie ciekawi fenomen tej gumki do włosów - koniecznie daj znać co i jak :) Co prawda, na razie nie kupię bo mam za krótkie włosy, ale i tak jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem o wiele wygodniejsze niż tradycyjne frotki i naprawdę się trzymają

      Usuń
  7. Kończę właśnie odżywkę Petal Fres Anti Aging. Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mam te gumki i sa swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne nowości, gumeczki Invisibobblemam już dłuższy czas

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie te gumki ale boję się że z moich dość śliskich włosów będą spadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy są kręcone ale raczej dobrze się trzymają gumeczki

      Usuń
  11. Invisibobble kupiłam jakiś czas temu, ale chyba się do nich nie przekonam - nie podtrzymują włosów tak mocno jak normalna gumka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich włosach trzymają lepiej niż inne

      Usuń
  12. Chętnie produkty Weledy bym przygarnęła/.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie gumki ale używam głównie do spania :>

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.