Wakacyjnie z dresslink


Postanowiłam dać drugą szansę tej sukience. Niewątpliwie ciekawe tło otoczenia jej sprzyja. Sukienka  jest z nieprzewiewnego materiału, dlatego założyłam ją tylko na czas zdjęć, będzie dobra na niższe temperatury.  Według mnie nadaje się też dla szczupłych dziewczyn, chcących dodać sobie paru kilo tu i ówdzie. Takie właśnie są Azjatki, ja jestem Słowianką i chyba powinnam wybierać krój bardziej przy ciele. Sukienkę wybrała w rozmiarze S, który to też zazwyczaj wybieram. Mam 1,60 cm wzrostu. Talia sukienki jest lekko podwyższona, idealnie maskuje brzuszek. 











Tak sukienka wygląda na stronie sklepu:


29 komentarzy:

  1. I tak ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozwalaja mnie nogi x tego zdjecia z dresslinku xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba wzor na tej sukience! A w upiętych do gory włosach bardzo Ci do twarzy! Świetnie wygladasz w zaczesanych do gory

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnemu we wszystkim ładnie *:

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience :) Szkoda,że materiał nie przepuszcza powietrza, gdyby nie to sukienka byłaby fajna na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna ta sukienka, według mnie będzie super wyglądała do jeansowej kurteczki albo jakiejś ramoneski bliżej jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze, że dałaś jej szansę!! ;) wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie Ci w tej sukienusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna,uwielbiam hinduską łezkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek bardzo Ci pasuję i uważam, że bardzo dobrze w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie osobiście nie za bardzo się taka sukienka podoba - nie jest,to mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka ladna za to moja torebka to porazka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUkienka jest naprawdę świetna a zwłaszcza jej kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka ma coś w sobie. Mi sie bardzo podobasz w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem ładna, ja był właśnie chętnie dodała sobie parę kilo w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, fajnie w niej tutaj wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.