2015/08/03

Niekosmetyczne hity ostatnich miesięcy

Zanim dobrze wdrożyłam się w  temat suplementacji oraz ogólnie zdrowego odżywiania, udało mi się popełnić mnóstwo błędów. Dziś wiem, że liczy się tylko to, co z  natury pochodzi.  Warto przyjmować naturalne suplementy, bo chemia nie służy nam,  ani w kosmetykach, ani tym bardziej w suplementacji. Przypomnę więc kilka zdrowych hitów, jakie pojawiły się już na blogu:

  • GAL Zimnotłoczony Olej z Nasion Wiesiołka w kapsułkach.  Link do recenzji.  Czy wróciłam do niego? Obecnie mam olej Wiesiołek OleoVitum, ale tylko z tego względu, że wolę czysty olej do połykania. Uważam jednak, że forma nie ma znaczenia. Wiesiołek to jest cudowne panaceum, także na zdrową skórę. Jeśli macie problem z suchością skóry, to wiesiołek może pomóc. 
  • Ultivia Omega 3. Link do recenzji. Czy wróciłam do niego?  Obecnie jako źródło omega 3 przyjmuje tylko olej lniany, ponieważ ten przyswaja mi się najlepiej. Biorę go już dość długo i nie widzę skutków ubocznych. Do kapsułek nie wróciłam tylko ze względu na skład otoczki kapsułki. Myślę, że jak można, to lepiej unikać długotrwałego przyjmowania takich suplementów. 
  • Kakao bio Naturata.  Link do recenzji. Kakao to  bardzo mi smakowało, również skład był w porządku.  Jak kupiłam inne, podobne, ale z inną zawartością cukru, to w ogóle mi nie smakowało i teraz męczę się, aby go zużyć. Czy kupię ponownie? Teraz chciałabym wypróbować surowe kakao, bo podobno takie jest najzdrowsze. 
  • Herbatki Yogi Tea.  Link do recenzji.  Herbatki oczarowały mnie ziołowym aromatem oraz wybitnymi właściwościami, przede wszystkim działają na mój żołądek, więc na pewno będę kupować stale. 




16 komentarzy:

  1. herbatki mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatki YT są pyszne,szkoda że takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra jest sucha więc rozważę zakup wiesiołka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio polubilam smazenie na oleju kokosowym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalne metody zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej z wiesiołka brzmi ciekawie. W ogóle pocytam sobie Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również stosuję suplementację olejem lnianym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój Boże, właśnie sobie uświadomiłam, że wieki nie piłam kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  9. próbowałam już masy herbatek, ale tych jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatki wyglądają świetnie :) I ten olej też.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wiesiołek. Jesienią znowu wracam do brania tabletek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Omega 3 lepiej brać w formie płynnej, niż kapsułkowej.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.