Trochę nowości: Dermacos , LilyLolo

Nieubłaganie zbliża się koniec wakacji, ale nie koniec lata, na razie pogoda nas rozpieszcza. 
W tym miesiącu firmy kosmetyczne zaszczyciły mnie swoją uwagą i dzięki temu mogę przetestować produkty zgodne z moimi preferencjami. Po pierwszych próbach pozytywne odczucia. 
Pierwsza duża przesyłka od Ideepharm. Firma sama się do mnie odezwała z propozycją, więc tym bardziej widzę sens słów, że najlepiej jest jednak nie pisać o współpracę do firm. Jeśli mamy świetny blog, to  wcześniej czy później Was odnajdą. 




Firma odnalazła mnie dzięki mojej recenzji szamponu Radical, który nadal polecam, bo dobrze go wspominam, pomimo zawartego sls.
Z zapałem przystępuje więc do testowania produktów Dermacos Hypoallergenic: Płynu do kąpieli, Żelu pod prysznic, Balsamu  do ciała, a także: Szamponu Radical Hipoalergiczny (bez sls, sles). Krem matujący Dermacos z SPF 15 musi poczekać, aż mój tester wróci ze wczasów. Kosmetyki, z tego co mi wiadomo, są dostępne w aptekach.



Druga, wymarzona współpraca z Costasy.pl i produkty Lily Lolo:

Jak czytacie mojego bloga, to wiecie, że ja z niektórymi produktami Lily Lolo już miałam do czynienia. Bardzo byłam zadowolona z Tuszu do rzęs Lily Lolo: polecam jego recenzję.  Bazę pod cienie mam nadal, jednak zimą sprawdzała się o wiele lepiej, wspominałam o niej Tutaj
Przystąpiłam już do testowania Podkładu w odcieniu Warm Honey, udało się trafić z kolorem, a pędzel Super Kabuki wydaje się stworzony do aplikacji tego Podkładu.
Ponieważ mam deficyt pomadek, a błyszczyków już  dawno nie stosowałam, więc dobrałam też dwa błyszczyki: Scandalips i Coctail.  Błyszczyki  te na pewno nie są klejące, czego się obawiałam najbardziej  oraz  super pachną czekoladowo, a więcej napiszę w recenzjach. 


Aby być na bieżąco z nowościami, zaglądajcie też na mój Instagram oraz Facebook. W ciągu tego tygodnia też coś wpadło m.in. Kailas Ajurwedyjski krem, któremu właśnie się przyglądam podejrzanie, jak leży na szafce przy łóżku.  Złożyłam też  kolejne zamówienie na moje ulubione kosmetyki Martina Gebhardt. 


35 komentarzy:

  1. Świetne przesyłki :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to pogratulować i czekam na pełną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty, szczególnie z Lily Lolo. Gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  5. Z współpracą się zgadzam, warto poczekać na swoja kolej :) gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że w końcu nawiązałaś współprace i masz okazję poznać być może ciekawe produkty, fajne nowości. Przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  8. :))))
    Błyszczyki wyglądają super, będę czekać na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. współpracy z Costasy zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę współpracy z Costasy.pl i produkty Lily Lolo! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemne nowości :) Jestem ciekawa Lily Lolo :) Wiele dobrego o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej ciekawi mnie Lily Lolo, słyszałam dużo dobrego o tej marce. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam sporo dobrych opinii , więc myślę że sie nie zawiodę.

      Usuń
  14. O błyszczykach lily lolo słyszałam wiele dobrego, więc myślę, że będzie Ci się je dobrze testować. I zgadzam się z tym, że jeśli prowadzimy bloga z pasją to firmy same się odzywają (z czasem). To daje dużo motywacji, bo widzisz, że ktoś docenia Twoją ciężką pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego testowania, uwielbiam produkty LL :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych kosmetyków z pierwszej foty. Bardzo mnie zaciekawily :))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzję błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą. Co do współprac - mam podobne zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne przesyłki :) miłego używania :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super nowości. Niech wszystko dobrze Ci służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne produkty :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję przyjemnych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje, Lily Lolo również i mnie kusi, mam paletkę i ją uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.