2015/08/11

Włosy w sierpniu, - 2 cm strzyżenie maszynką


Dziś przyszła pora na kolejna aktualizacje  długości. Z miesiąca na miesiąc temat ten dla mnie coraz przyjemniejszy, bo nie muszę już tak narzekać na moje włosy. Chyba jestem stworzona do długich.

W taki upał jednak muszą być spięte, co wpływa też na ich kształt i formę skrętu. 
Włosy  umyte dzień wcześniej, po paru godzinach noszenia w tzw. koczku banan i upiętych plastikową klamerką (jak np.TA). Skręt nie jest już tak świeży, ale mimo wszystko wygląda to nawet ciekawie. 
W jaki sposób podcinałam włosy tutaj filmik przykładowy. Z tym, że do ok 2 minuty robiłam to samo, używając do tego maszynki do strzyżenia włosów, zamiast nożyczek, które niestety mam tępe i nie nadają się już do niczego.  Moje włosy są kręcone, więc nie muszą być tak perfekcyjnie obcięte.  Maszynka sprawdziła się nawet lepiej, bo była naprawdę ostra i weszła we włosy jak w masło, a nożyczki to jednak zawsze opór był. Nawet jak były nowe, nie obcinały tak łatwo. Może dlatego, że moje włosy są kręcone, coraz bardziej grube i bywają też śliskie.  Na pewno jest teraz lepiej, niż po  ostatnim strzyżeniu u fryzjera, gdzie ewidentnie po jakimś czasie zauważyłam, że jest krzywo. Najlepiej widać to było w lipcu. 

Link do lipcowej aktualizacji .
Włosy rok temu - link


Aktualna pielęgnacja:
Jeśli chodzi o pielęgnację, to jest ona nadal minimalistyczna, ponieważ lato nie sprzyja długim zabiegom pielęgnacyjnym.  Naprzemiennie stosuje Szampony: Petal Fresh Aloes&Citrus oraz Balsam myjący Sylveco; Odżywki: Wygładzająca Sylveco oraz rzadziej Biovax BB Naturlane Oleje, ta druga zdecydowanie bardziej teraz obciąża włosy i muszę ją dawać od połowy długości. 
Ostatnio zastosowałam też olej kokosowy na długość i włosy były później ładnie wygładzone i błyszczące. Rozważam częstsze korzystanie z tego oleju.
Powróciły  niewielkie problemy ze skórą głowy, często czuję jakby była niedomyta i dlatego szukam mocniejszych szamponów, aby zastosować je z metodą OMO.  Zauważam też zwiększenie wypadania włosów. Nie wiem, czy to  wina mocnego wiązania gumkami Invisibobble (a miały nie ciągnąć włosów?), czy też upały dały się im we znaki. 


29 komentarzy:

  1. schudłaś? jakaś drobniutka się wydajesz z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przodu na pewno taka nie jestem. A to wina zdjęcia.

      Usuń
  2. Ładny skręt :-) Bardzo fajnie wygląda u Ciebie taka długość :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna długość i ładnie się prezentują włosy. Też bym chciała mieć tak długie włosy, niestety, nie wiem tylko w jaki sposób osiągnąć przyzwoitą objętność / gęstość, bo pare lat temu miałam podobnej długości włosy i kucyk grubości palca wskazującego, rozpuszczone wyglądały jak strąki. Dłuższe włosy nie są mi chyba pisane.... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu pasuje dana długość. Ja przykładowo w krótkich wyglądam źle .

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje włosy. Najbardziej to, że nawet po związaniu i na drugi dzień są tak ładnie odbite od skalpu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brak objętości nigdy się nie skarżę.

      Usuń
  5. A moje włoski nie chcą rosnąć, tak wypadają teraz przez te upały , że czuje sie jak kot co zrzuca sierść .

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny skręt i bardzo ładna długość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Możliwe, że wypadanie właśnie trochę od upałów... :/ mnie trochę też zwiększyło się wypadanie, ale i pielęgnację trochę zmieniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne masz loki :), mi te gumki też nie służą :P. Co do oleju kokosowego, to też chętnie z niego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do gumek to bardzo je lubię tylko nie wiem czy nie przesadziłam z tym wiązaniem. Może było za mocne.

      Usuń
  9. ładne masz te włoski, ja też czasem używam maszynki do ich podcięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz te loczki! :-)
    Miło tu u Ciebie - obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne włosy. Też mam kręcone włosy i już od jakiegoś czasu podcinam końcówki właśnie maszynką. Moje włosy to polubiły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym mieć taki ładny skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zaliczyłam nieudaną wizytę u fryzjera i żałuję straconych cm.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ♥ Fajny taki nieład na głowie :D Przy moich prostych druciakach, mogę tylko o takim nieładzie pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.