2015/09/09

Coslys Lekka odżywka, włosy lekkie jak wiatr .


Dziś opiszę Wam odżywkę, jaką stosowałam w sierpniu. Z uwagi na panujące upały szukałam czegoś lekkiego, ale i nawilżającego, z myślą także o mojej skórze głowy. Wybrałam więc:


Producent zaleca odżywkę jako ułatwiającą rozczesywanie i układanie włosów. Przyznam, że nie stosowałam jej jako balsamu do stylizacji, gdyż latem nie bardzo lubię oblepiać włosów odżywką. Jednak widzę, że jest ona bardzo lekka i mogłaby się nadać.  Przez te upały jednak to głównie moja skóra głowy wymagała pielęgnacji i tu odżywka sprawdziła się bardzo dobrze. Nie obciążyła skóry, ani nie spowodowała łupieżu. Produkt stosowałam  też na całą długość włosów. Dobrze się zmywała a włosy były błyszczące, lekkie, nawilżenie trwało do następnego mycia. Latem myłam włosy prawie codziennie. 



Jedyny minus, to odżywka słabo podkreśla skręt, a nawet go rozluźnia.  Włosy są gładkie i nie elektryzują się,  nie przetłuszczają.
Poza tym nie mam jej nic do zarzucenia. Ze względu na opakowanie - miękką tubkę oraz dość lekką konsystencje odżywka ta jest bardzo wydajna, w sierpniu zużyłam tylko połowę z 250 ml. Na zmianę oczywiście używałam cięższej odżywki z Biovax, która to z kolei latem bywała nawet za ciężka i musiałam stosować ją od połowy długości.
Odżywka z Coslys ułatwia także zmywanie olejów, działa emulgująco i pianotwórczo.



Ułatwia rozczesywanie i układanie włosów bez obciążania i prztłuszczania. Mleczna formuła jest ekonomiczna i idealna do stosowania dla włosów długich i półdługich. Odżywczy, organiczny olej jojoba zmiękcza włosy i dodaje blasku. Włosy są miękkie, elastyczne i łatwe do ułożenia.

Stosowanie
Po umyciu i osuszeniu włosów ręcznikiem nałożyć odżywkę na całą ich długość. Pozostawić na włosach na kilka minut, następnie spłukać letnią wodą.



Skład
aqua (eau), spiraea ulmaria flower extract* (eau florale de reine des près bio), cetearyl alcohol (émulsionnant issu du coco et de la glycine), coco-caprylate (émollient), simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*(huile de jojoba bio), lecithin (émulsionnant), sodium cetearyl sulfate (agent émulsionnant), olus oil (émollient), xanthan gum (épaississant), parfum (parfum d’origine naturelle), citric acid (régulateur de pH), benzyl alcohol, dehydroacetic acid, sodium benzoate, potassium sorbate (conservateurs), linalool, geraniol, citronellol, eugenol (ingrédients naturellement présent dans le parfum).
*z rolnictwa ekologicznego
98% składników jest pochodzenia naturalnego
32% wszystkich składników jest z rolnictwa ekologicznego


Odżywka jest w kolorze kremowym . Konsystencji lekkiej, nie spływającej z  włosów.  Zapach niewyraźny, naturalny.



Jak widzimy też po składzie odżywka ta jest lekka i z pewnością nada się dla włosów skłonnych do przetłuszczania.

Odżywkę można nabyć w sklepie Matique. To były moje pierwsze i myślę, że i nie ostatnie zakupy w tym sklepie.

23 komentarze:

  1. Taką odżywkę bym z chęcią wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, faktycznie lekka odżywka z dobrym składem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena zabija. Ale może kiedyś wypróbuję ;) Natomiast sklep ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuje zazwyczaj w takim przedziale 30 -50 zł .

      Usuń
  4. Nigdy wcześniej jej nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy. Odżywka wydaje się bardzo ciekawa. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze takiej lekkiej odżywki, zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo byłam jek ciekawa :) super, ze sie sprawdzila!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwieeeeelbiam takie kosmetyki - bardzo chętnie bym ją wypróbowała. Przekonałaś mnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam problem z "ciężkimi" włosami, więc być może by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po eksperymentach z odżywką z Ecolab , która zrobiła z moich włosów siano boje się naturalnych odżywek. Chociaż nie powiem, że nie mam na to ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dla mnie jak rozkręca włosy ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widze, opakowanie fajne:) i jak widzę działanie też na plus.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kosmetyk...może jak skończę swoje zapasy to sobie ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji poznać (;

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.