Konkurs z okazji urodzin bloga Provag - zakończony

Drogie Czytelniczki ! Konkurs został przedłużony.

Sponsorem 2 nagród  jest  Provag



 Dzięki producentowi Emulsji do higieny intymnej Provag do zgarnięcia są 2 Emulsje Provag . Wygrywają 2 osoby.  Warunki nie są skomplikowane, proszę jedynie  o proste odpowiedzi na pytanie w konkursie: Jak wspominasz minione wakacje. Miło mi będzie jeśli udostępnicie baner konkursowy z pierwszego foto.

Regulamin:

  1. Organizator konkursu to blog Kraina Urody: http://recenzjo-mania.blogspot.com/
  2. Wygrać mogą 2 osoby.  KLIK
  3.  Sponsor konkursu: http://www.biomed.pl/ oraz prowadząca bloga Kraina Urody.
  4. Konkurs trwa od 5 września 2015 do 25 październik 2015 roku. 
  5. Warunkiem uczestnictwa jest odpowiedź na pytanie konkursowe: Jak wspominasz minione wakacje?
  6. Spośród odpowiedzi wybrane zostaną 2 najciekawsze moim zdaniem wypowiedzi.
  7. Wysyłką nagrody zajmują  się sponsorzy.
  8. Warunki konieczne do udziału w konkursie: obserwowanie blog Kraina Urody, odpowiedz na pytanie konkursowe,
  9.  Udostępnienie banera konkursowego (na blogu, FB) jest dodatkowym, lecz nie koniecznym warunkiem.
  10. Wyniki konkursu pojawią się  w ciągu 10 dni od daty jego zakończenia.  
  11. Organizator bloga zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Regulaminu oraz uzupełnienie go w trakcie trwania konkursu.
Recenzja
Wzór zgłoszenia 
  1. Obserwuje Jako:
  2. Adres e-mail:
  3. Odpowiedź na pytanie konkursowe: 
  4. Link do banera: 

5 komentarzy:

  1. Obserwuje Jako:Malinka M.
    Adres e-mail:myszkowskaewelina@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Minione wakacje wspominam wyjątkowo dobrze. Udało mi się mieć dwa tygodnie tylko dla siebie ( dzieci wyjechały, mąż na wyjeździe ) :) Dodatkowo po raz pierwszy w swoim 31 letnim życiu byłam nad morzem i przekonałam się do wody! Tak, tak mimo iż mieszkam nad jeziorem to z powodu braku umiejętności pływania no i ...cóż braku biustu zawsze unikałam publicznego paradowania w stroju :)
    Link do banera: http://echantillons-tests.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny konkurs i jego nagroda! Powodzenia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje Jako: Magdalena Anna
    Adres e-mail: loczusiowo@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Minione wakacje na pewno wspominam bardzo dobrze i czuję, że będę miała do nich wielki sentyment, bo w końcu się zakochałam i odnalazłam swoje szczęście. =) Co prawda upały dawały mi niezły wycisk, ale na resztę nie mogę narzekać. :)
    Link do banera: http://loczusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje Jako: MD BŻ
    Adres e-mail: groundbreakingbeauty@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Minione wakacje będę wspominać jako próbowanie nowych rzeczy - pierwszy raz wybrałam się po raz pierwszy z chłopakiem na prawdziwe wakacje, po raz pierwszy pojechałam na Woodstock (mimo wielu zniechęcających opinii znajomych), pierwszy raz pracowałam przez wakacje zamiast spać do 12, podjęłam się nauki dwóch nowych języków - rosyjskiego i szwedzkiego, a na zakończenie wakacji - rozpoczynam studia - kolejny etap w życiu i poszukiwanie nowych pasji :)
    Link do banera: http://groundbreaking-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.