Sierpień w zdjęciach


Skończył się jeden z najbardziej mi znanych upalnych miesięcy. Z powodu tej pogody nawet mało zdjęć. Dziś cieszy mnie pochmurne niebo i deszcz za oknem.  Powspominajmy jednak trochę jeszcze ten sierpień:



Zacznę od przesyłek, które najszybciej pojawiały się na Instagramie:
 Zakupy na damabio.pl. Sprawdzony już kilkakrotnie sklep z Eko kosmetykami. Tam właśnie udało mi się kupić słynne mydło Dudu-Osum w płynie, a także inne ciekawe kosmetyki>



Dalej przesyłka od Fitomed i  dalszy ciąg współpracy. A czy wiecie, że współpracuje z nimi prawie od początku prowadzenia mojego bloga. Bardzo solidna firma, z nimi współpraca to przyjemność.



Tu efekt wizyty w zielarskim: kolejna herbatka YogiTea oraz zapas glinek.



Poprosiłam męża o zakup tego masła, najlepszy prezent to oczywiście prezent kosmetyczny, kwiatki mogą się schować. Masło do masażu i pielęgnacji i to z leczniczą borowiną : Sulphur Busko-Zdrój. 



Będę testować Balsam do włosów  Siemię Lniane i Zielona Mandarynka z LaSaponaria. Próbka żelu pod prysznic mnie powaliła, najbardziej ziołowy żel pod prysznic jaki w życiu widziałam!



 Jedyna książka z sierpnia, utknęłam na 200 - stronie: Diana Gabaldon Ognisty Krzyż.  1000 stron jednak może trochę zniechęcić.

Jak widać, wolałam malować paznokcie. We wrześniu na pewno nadrobię, już ruszyłam z czytaniem.



Pomidorki z ogródka mojej mamy, najsmaczniejsze. Aż się boję co będę jeść gdy się skończą.


Jest też nowy miodek od pszczelarza. Niestety dowiedziałam się, że przez suszę w tym roku bardzo malutko miodu i pewnie będzie trzeba kupować znów w markecie :(



Jeden z nielicznych deszczowych dni sierpnia i taki oto obrazek.


Dużą popularnością cieszył się post z tą sukienką. Nie dziwi mnie to, bo sukienka fotogeniczna.


No i tyle. Oby wrzesień obfitował w lepsze widoki. Nareszcie moja ulubiona pogoda, ale od połowy miesiąca podobno Babie Lato i nawet 28 stopni. 

19 komentarzy:

  1. Miłego testowania :) sukienka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I co myślisz o tej czekoladowej yogi? :D Ja ją właśnie popijam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix, uwielbiam masło kakaowe i jestem ciekawa tego borowinowego. Cały czas używam szamponu siarkowego leczniczego z sulphur i nic nie pomaga mi tak jak on. Ładne pomidorki, zgrabne nogi! chyba jednak schudłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania, sporo produktów nazbierałaś i super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też planuję foto mix już chyba ze 3 miesiące! i się zebrać za bardzo nie mogę....

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka smakowita gruszka, miodek też uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym mydłem dudu już mnie skusiłaś :P. Własne warzywa i owoce zawsze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile nowości do Ciebie trafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka! Ale bym sobie zjadła pomidorka z ogródka Twojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnych testów, wszystko dla mnie nowe i ciekawe. Muszę w końcu kupić masełko kakaowe :)
    Nie ma to jak swoje pomidorki .Miodu jest mało w tym roku, sama od sąsiadki dostałam troszkę i pilnuję jak największego skarbu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gruszki coraz bliżej ;) niedługo zaczynam zbieranie :-)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.