2015/10/16

Co nowego wpadło do koszyka...






 Najświeższa nowość z Femi: Olejek Passiflora  do twarzy oraz próbki kremów różanych na dzień i na noc.



Nowe Sera - Odżywki do włosów z BingoSpa: wersja Kolagen/ komórki macierzyste cytrusów i  wersja Olej Arganowy/ komórki macierzyste cytrusów.  Brzmi ciekawie ? Mam nadzieję, że będę z nich bardziej zadowolona niż z masek,



Zakupy z Rossmann: dla męża Żel pod prysznic Dove, który omyłkowo wzięłam za płyn do kąpieli, odżywka Isany dla mnie,  zakupiona pod wpływem promocji, ale nie jestem z niej zadowolona, więcej napiszę w recenzji.
 Pilniczek kieszonkowy, zawsze przydatny.  Jak zwykle kupiłam też płatki kosmetyczne, chusteczki oraz czyściki do okularów , które nie znalazły się na zdjęciu



Na dziale zdrowa żywność znalazłam w końcu Olej Kokosowy Efavit, który kiedyś świetnie służył mi do włosów, mam zamiar przekonać się jak to jest teraz, a jak nie będzie na włosy,  to zjem go ze smakiem.



Zakupy z fitoteka.pl  sprawdzone już przeze mnie: Maseczka Peeling K+K (recenzja), Płyn oczarowy (recenzja), Glinka biała (recenzja).



Mydła Savon du Midi : Sosna oraz Cynamon&Pomarańcza . Sprawiłam sobie też drewnianą mydelniczkę. Wszystko ze sklepu Greenline.



Zapas maseczek z glinki:  Marion z małej drogerii oraz Maseczki  Glinka Zielona Argilez ze sklepu zielarskiego. Z tych pierwszych  nie jestem zadowolona, biała jeszcze ok , a różowa, to jest w kolorze brązu i ma dziwny zapach chemii, plastiku -  tak nie powinna pachnieć maska z glinki? Jednak krzywdy mi nie zrobiła,  ale na pewno jej więcej nie kupię.



Zakupy z września, sklep zielarski: Krem  do stóp Podologic Med  oraz Pomadka Sylveco. Obydwa kosmetyki zasługują na wysokie noty.



Dezodorant Nivea  Pure&Natural w kulce. Udało mi się znaleźć coś, co nie jest antyperspirantem,  więc nie blokuje, akurat Nivee dobrze wspominam. Skład może nie jest w 100 % naturalny, ale też nie zawiera parabenów, czy środków o działaniu hormonalnym. Jak przyjrzę się mu bliżej, to coś więcej napiszę.



30 komentarzy:

  1. Mam ten sam olej kokosowy i jestem zadowolona a zapach cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przetestowałąbym odżywki BingoSpa :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywki od Bingospa najlepsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja te dezodoranty z Nivea lubię najbardziej za zapachy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości :) Płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy miałam i bardzo go lubiłam. Olej kokosowy to mój ogromny ulubieniec, po roku używania kończę mój olej z Organique i powoli rozglądam się za nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo duży ten koszyk miałaś bo dużo sie zmieściło:) Same perełki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy ;) ja mam w planach olej kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzecz :). Te produkty Femi najbardziej mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten olej kokosowy i jest świetny! Czaiłam się na krem do twarzy różany z Femi, więc tym bardziej mnie cieszy że go przetestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem różany z Femi jest świetny. Szkoda że to tylko próbki.

      Usuń
  10. oo olej kokosowy (;
    musze w końcu nabyc nowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo nowości, jak zwykle ciekawie! Kiedy zobaczyłam też żel Dove u Ciebie na instagramie, to aż niedowierzyłam - teraz juz wiem, że to dla męża :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten żel i tak nie jest taki zły bo nie ma sls , podobno teraz nie dawno Dove wykluczyło sls-y ze składów, maż i tak by nie chciał ekologicznego żelu, jak mu kupiłam alterra to mówił że nic się nie pieni i nie ma zapachu

      Usuń
    2. U mnie w domu jest to samo - ma być zapach i piana, żadne eco dla męża... Właśnie też czystałam gdzieś ostatnio, że Dove ma całkiem przyjazne składy, jak na drogeryjne produkty. Na razie mam się czym myć, ale bliżej na nie zerknę

      Usuń
  12. kosmetyki Femi są najcudowniejsze na świecie, fitomed też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie Twoja opinia o tej odżywce Isany. Ja ją mam w zbiorach i teraz już się tak nie cieszę, że ją mam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją poznam bliżej to na pewno napisze więcej. Na razie mi się wydaje że powoduje łupież.

      Usuń
  14. Maskę z Fitomedu bardzo polubiłam:) olejek z Femi mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczki z Marion bardzo lubię :) ciekawią mnie kosmetyki Bingospa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo tego :D Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;) Zresztą nigdy nie miałam żadnego żelu z Dove poza próbką, która mi nie przypadła do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo interesują mnie odżywki do włosów, daj znać jak sie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzy mi się możliwość poznania kosmetyków z firmy FEMI :)
    Jeżeli chodzi o ten szampon z ISANY,to mam go i baaardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie miałam :) miłego testowania :) Ja ostatnio kupiłam maskę z Kallosa czekoladowa i pomadkę z peelingiem Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe nowości :). Niech wszystko dobrze Ci służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.