Coslys Szampon i żel pod prysznic 2 w 1


Lubicie kosmetyki wielofunkcyjne? Ja bardzo.   Niektórzy mówią, że jak coś jest do wszystkiego, to do niczego, ale tu na pewno się  to nie sprawdziło.
W przypadku kosmetyków naturalnych dostrzegam  nawet większe oszczędności.  Ten żel naprawdę okazał się wielofunkcyjny, przy tym ma wspaniałe właściwości pielęgnacyjne:



Opis produktu (klik)

Kosmetyk nagrodzony w „Guide des Meilleurs cosmétiques 2011-2012”
5 miejsce w kategorii: Artykuły toaletowe – szampony do włosów i ciała

Żel typu 2 w 1 nadaje się do mycia włosów i ciała. Zawiera bogactwo wyciągów ze zbóż takich jak pszenica i owies oraz z lawendy. Energetyzujący zapach tworzą olejki eteryczne z bergamotki, ylang-ylang i bazylii. Żel jest delikatny i mocno się pieni.

* 98,80% wszystkich składników pochodzenia naturalnego
* 100% składników roślinnych z rolnictwa ekologicznego
* 10% ogółu składników z rolnictwa ekologicznego

Stosowanie
Niewielką ilość żelu nanieś na mokre włosy i ciało, rozprowadź kolistymi ruchami, a następnie spłucz wodą




Skład
Aqua (water), lavandula hybrida flower water* (organic lavandin flower water), sodium coco-sulfate (anionic surfactant from coco), cocamidopropyl betaine (amphoteric surfactant from coco and palm kernel oil), decyl glucoside (non ionic surfactant on sugar and coco bases), sodium chloride (salt), glycerin (vegetable glycerin), parfum (100% naturel perfume), tetrasodium glutamate diacetate (sequestrent), sodium lauroyl oat aminoacid (anionic surfactant from oat amino-acids), sodium lauroyl wheat aminoacids (anionic surfactants from oat amino acids), coco alcohol (alcohol from coco), sodium sulfate (saltl), benzyl alcohol (and) dehydroacetic acid (preservative systems), glycine soja (non GM soya extract), tocopherol (natural vitamin E), sodium hydroxide (PH balancer), benzyl salicylate (ingredient from essential oils)
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych


Skład szamponu jest krótki i zawiera niezbędne składniki.   Tylko te, które są wyszczególnione w opisie.  Woda lawendowa jest zaraz na drugim miejscu składu, dzięki czemu mamy ten super zapach oraz właściwości kojące.  Dalej znajdują się naturalne i delikatne substancje myjące, zapach. Aminokwasy z owsa i pszenicy odpowiadają za działanie pielęgnacyjne.  Końcówka składu to bezpieczne substancje konserwujące.  No popatrzcie sami, czy dla takiego składu nie warto ?


Szampon/ żel Coslys ma miodowy przezroczysty kolor oraz żelową, lekką galaretowatą konsystencje.  Dobrze się pieni.  Zapach pochodzi od olejków eterycznych, trochę przypomina zioła, lawendę, miód, ogólnie jest taki kojący i świeży.  Spodobał się też mojemu mężowi, więc żel poszedł nam wyjątkowo szybko. 

Żelu używamy zazwyczaj pod prysznicem. Ja zabieram go też na basen, bo nie trzeba nosić kilku kosmetyków,  wystarcza tylko ten jeden.  
Żel myjąc, daje natychmiastowe ukojenie i nawilżenie dla skóry ciała i  twarzy.  Jest łagodny, ale skuteczny.  Włosy stają się miękkie i puszyste, ale nie puszą się .
Żel dobrze oczyszcza skórę głowy z chloru.    Włosy są w  lepszej kondycji, są błyszczące. Nawet bez odżywki nie plątały się i nie niszczyły. 
Szybko się zużył, przez  to wielofunkcyjne zastosowanie,  ale rozglądam się już za innym tego typu produktem.  Marka Coslys coraz bardziej mi się podoba. 





250 ml/ 21,99 zł
Do kupienia na matique.pl


27 komentarzy:

  1. Nie lubię produktów typu 2w1, jakoś nie mam do nich przekonania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne rozwiązanie dla minimalistycznych mężczyzn :)) Tulę :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze względu na to, że to produkt 2w1 to naprawdę fajne ma to działanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się działanie :), jakoś wcześniej się nim nie zainteresowałam, ale teraz mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na kosmetyki 2w1, bo właśnie myślałam, że są do niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie żel do mycia musi być żelem, a szampon - szamponem. Nie preferuję takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale takie rozwiązania są dobre na basen.

      Usuń
  7. Marka mi zupełnie obca, ale ja nie lubię opcji 2w1

    OdpowiedzUsuń
  8. 2w1 .. to już chyba nie dla mnie
    pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego typu produkty to właśnie fajna sprawa na siłownię, wycieczkę, basen. W domu lubię mieć pod prysznicem konkretne kosmetyki ukierunkowane na jakieś działanie i nie sięgam po te 2 w 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt -na pewno się nim zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny się wydaje :) Idealny na basen :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubie takich produktów 2 w 1 mam zbyt wymagające włosy żeby używać tego samego do nich jak i do ciała xD aczkolwiek na jakies wyjazdy rozwiązanie naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię takich rozwiązań szampon i żel w jednym chodź toleruję szampon i odżywkę w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię kosmetyków dwa w jednym, dla mnie musi być coś albo do włosów albo do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj używam też osobno, ale ten sprawdził się bardzo dobrze i do ciała i do włosów

      Usuń
  15. Nigdy nie używałam, ale czas przetestować ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.