Włosy w październiku - aktualizacja


Aktualizację pokazywałam już na Facebook, tam wszystko jest szybciej, bo można wrzucić szybciej niż na blogera ;)
A dziś aktualizacja na blogu i napiszę co-nieco o moich wrażeniach z pielęgnacji, choć tak naprawdę to niewiele się zmieniło,  no może pora roku nagle z lata, stała się jesienią późną i zimną, brrr.
Zdjęcia udało się zrobić na zewnątrz,  jeszcze na początku października, było ciepło i ładnie, choć delikatny wietrzyk nieco zdenerwował mojego fotografa. 
Ogólnie to włosy na zdjęciu wyglądają na spuszone i trochę suche, ale to tylko pozory. Widać też mój naturalny kolor w świetle dziennym. Włosów nie farbuje już parę lat i jestem z tego faktu duma.

W październiku stosowałam jeszcze starą pielęgnację, o której pisałam Tutaj. Z tej pielęgnacji pozostał mi nadal: szampon Radical Med Hipoalergiczny (bardzo wydajny, ale już go wykańczam) i   Szampon Bioturm (który coś ostatnio słabo myje).
Stosuje Oleje: Wiesiołek (do olejowania przed myciem) oraz BingoSpa arganowy (tego męczę już zbyt długo, ale nadal się sprawdza jako serum na suche końcówki).
Z nowości przybyło: odżywka Isana do kręconych włosów,  Serum- Odżywki BingoSpa, pokazane w poprzednim wpisie na blogu. Są to nowości,  napiszę o nich za jakiś czas. Jestem tylko ciekawa, jak się sprawdzą na moich włosach te "mniej naturalne" produkty? 



W poprzedniej aktualizacji, w połowie września włosy wyglądały na krótsze, wtedy skręt był mocniejszy, stąd ta zmiana długości tak szybko.  Obecnie skręt jest luźniejszy,  a włosy często  mam związane przez wietrzną pogodę.
Zdarzyło się  też parę kryzysów: Na szczęście już tak nie wypadają jak w sierpniu.  Bardzo mnie cieszy przyrost i mnóstwo baby hair na głowie, prawdziwy wysyp.  Schodzę z cieniowania i włosy robią się  coraz bardziej gęste,  kucyk nabiera ładnych kształtów. 
Epizody z łupieżem opanowuje przez dodawanie olejków do szamponów: Olejek tymiankowy oraz Lawendowy. Próbowałam też nawilżać skórę głowy, przez dodanie ksylitolu do szamponu, ta metoda też się sprawdza, polecam jeśli Wasza skóra głowy się przesusza.  Jeśli Was ciekawi napiszę o tym więcej na blogu?


Bonus: Włosy "czesane" wiatrem:

Na tym zdjęciu widać spodnie warstwy, które są bardziej gładkie i mięsiste.  Ale to stan normalny po lecie, kiedy wierzchnie warstwy były bardziej narażone na słońce. U mnie na wierzchu "lata" wiele tych  małych, odrośniętych włosów, zupełnie nie wiem co z nimi zrobić?

32 komentarze:

  1. ja mam sporo siwych niestety, zazdroszcze sloneczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, ja też mam siwe ale się nie przejmuję, przy kręconych tak nie widać

      Usuń
  2. Ach te twoje loki <3 Olej z wiesiołka muszę sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz loczki :) zazdroszczę pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, taka pogoda była na początku października

      Usuń
  4. teraz nasz włosy, gdy Twoje urosły i są cięższe. mają identyczny skręt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że jednak też wolisz nie cieniowane

      Usuń
  5. Pięknie Ci się kręcą te włoski. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny skręt :) Zazdroszczę gęstości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile Ty masz włosów?! To nie jest fair :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne loczki, w sumie dośc podobne do moich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to tak, więc świetnie się rozumiemy

      Usuń
  9. Zrezygnowałam z używania suszarki. Pozytywny efekt pszedł moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj nie używam suszarki, chyba że zimą

      Usuń
  10. Ja jako posiadaczka prostych włosów oczywiście marzę o takich loczkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my kobiety już tak mamy, że dążymy do nie osiągalnego

      Usuń
  11. Mam teraz krótką fryzurkę i o wiele łatwiej jest mi o nią zadbać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już miałam krótkie włosy i niestety było z nimi więcej kłopotu niż obecnie

      Usuń
  12. Ile ja bym dała za takie śliczne, bujne loczki :)) Szczęściara. Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę jest z nimi zachodu , nie zawsze wyglądają ładnie

      Usuń
  13. Też tak miewam, że wierzchnia warstwa nie najlepiej się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze zazdrościłam dziewczynom takich loków!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.