foto październik


Dziś zapraszam na lekki wpis, małe  rozruszanie po leniwym weekendzie. Pogoda nadal nam sprzyja, więc grzech nie wykorzystać jej na spacery . Zapraszam na mój przegląd instagrama. 




Były spacery z moją Pusią nad rzekę, magiczne miejsce. Była wizyta w lesie na rowerze, czysty relaks, trochę mnie przewiało. 
Wegetacja jeszcze nie ustała więc coś tam pstrykam. Ale dziś już był przymrozek.
Takiego sympatycznego szczeniaczka poznałam, zwie się Misiu.  


Smakołyki odkryte: Dynia z ogródka, poszła na dżem w całości. Krem miodowy z Tesco jako zamiennik Nutelki. 
Moje herbatki: Niemiecka zimowa , wypróbowana jeszcze we wrześniu, jednak nie zachwyciła mnie, typowo ziołowo-korzenna. Ostatnio odkryłam też Irving, łatwo dostępną w sklepie, owocową, o dość intensywnym aromacie owoców. 


Kakao,  to mój nowy nałóg zamiast kawy, na pewno bardziej wyjdzie mi na zdrowie. 
Piękne winogrona z ogrodu we wrześniu, szkoda że już się skończyły. 
Zioła na poprawę humoru. Melisa zawsze działa, dziurawiec to nowy nabytek. 
A  Książki,  to już nieodłączny element jesiennych wieczorów. Wracam do czytania kryminałów. 


Na koniec jeszcze Jesienne widoczki, wyjątkowo piękny październik w tym roku. 

Szkoda, że nie udało się sfotografować tego bolida na niebie  w sobotę.
Niebawem nowe wpisy kosmetyczne. 

Tymczasem Zapraszam na mój instagram

25 komentarzy:

  1. herbata o smaku jagody i limetki? czemu ja jej nie spotkałam:(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spotkałam ją przypadkiem i się zakochałam

      Usuń
  2. Piękna jesień u Ciebie kochana. :-) Wszystkie książki które są na zdjęciu znam. :D Dana Browna uwielbiam niemniej Inferno zawiodło w porównaniu z innymi. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że nie będzie tak źle

      Usuń
  3. Jesień jest tak piękna w tym roku, że nie mogę wręcz oderwać wzroku od spadających liście i pięknych drzew. Jest niesamowicie malownicza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, podoba mi się ta kolorystyka za oknem.

      Usuń
  4. Mimo, że jesienni nie lubię zdjęcia bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, jesienne zdjęcia :) Szczeniaczek słodki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienne zdjęcia piękne, widać że pogoda sprzyjała w październiku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. krem miodowy? i jak efekty po dziurawcu ?:)
    Bardzo fajne zdjęcia :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobre efekty, od pierwszej filiżanki poczułam poprawę

      Usuń
  8. Uwielbiam "złotą jesień"! Zaciekawił mnie ten krem czekoladowo-miodowy.
    Masz uroczego psiaka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od kawy chyba nigdy nie odwyknę :-D

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.